Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 65 ggr
Ampam
0

Guldhamster uppfödare

Jag söker guldhamster uppfödare i Stockholm. Jag har gjort ett sånt här inlägg för ut men efter åt kände jag att jag inte var redå att skaffa en ny då min gamla hamster precis hade dött men nu är jag redo. Så det skulle vara jätte snällt om ni kommenterade om ni har eller vet någon som har guld hamstrar i Stockholms området.

Cireea
2

Det finns en del seriösa och bra uppfödare i Stockholm, du kan se mer på uppfödarkartan. Länkar den nedan.

https://hamster.ifokus.se/discussion/1493503/uppfodarkarta

Sen vill jag slå ett slag för att se bortom ditt närområde, frakt brukar alltid gå att lösa så hittar du en uppfödare längre bort som du verkligen vill köpa ifrån så brukar det gå att ordna. Jag har importerat djur från England i flera omgångar samt löst transport över hela Sverige och Norge. Har till och med skickat djur till Tjeckien för inte så längesen.

Vill du hellre ha en omplacering, dvs en guldhamster som av någon anledning inte kan stanna i sitt nuvarande hem så rekommenderar jag att antingen kika hos uppfödare för omplaceringar eller Blocket.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
Lilium
1

Rekomenderar smådjursschansen om du vill ta en omplacering 🥰

——
Jag är tillbaks ✨