ny bur till neo
jo som sagt så har jag länge funderat på att köpa en ny Bur till neo, den här buren han har nu har lite galler på och han har börjat tugga på det på nätterna. det är ett dåligt tecken eller? jag är så rädd att han ska fastna! äntligen har vi bestämt att vi ska köpa en ny Bur så en sista fråga: vad rekomenderar ni för Bur? samla lådan har jag hört ska vara bra men har ni några andra tips?
Akvarium, terrarium, samla 130, Marrakesch (finns bla på Hornbach), Detolf, Living world green eco habitat finns på Amazon 😊 Några bra val.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#1: tack för tipsen! och nu har han en Bur på cirka 80 cm på längden och 30 på bredden så han behöver större än han har nu
#2: tack!
#3: jag skulle ju helst rekomendera hemma bygge, då får man den storlek man vill ha. Annars så tycker jag #2 hade många avr avtal att köpa.
hittade en på amazon, det står såhär: Hamsterbur i trä, 115 x 60 x 58 cm med 3 golv, akrylglas fram och gångjärnsskydd för gnagare, möss etc
Varumärke: WilTec verkar den bra?
#6: vill du ha våningar å sånt då? Kan du länka ?
- Redigerat 2023-06-22 14:35 av [Lilium]
#0: Jepp,det är ett stressbeteende.
Jag skulle rekommendera detolf,samla 130 l,akvarium o hemmabygge.🙂
#6: Kan du länka?
Gnaga på galler kan absolut handla om stress. Det är dock inte alltid kopplat till stress, det kan lika gärna handla om en fixidè eller att hamstern är understimulerad.
Oavsett bör man byta Bur då gallergnag sällan går att få bort när dom väl börjat.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#10: precis.
Kan länka imorgon :)
Förlåt att jag inte varit aktiv!