(S) 24/4 - Hamsterbur, mat, och lite annat.
Hej,
Tyvärr var jag tvungen att somna min hamster förra veckan, och har kvar en oöppnad matpåse, men också buren, lite inredning och annat.
Är det någon som kanske är intresserad av att köpa allt jag har kvar då jag tänker inte köpa en ny hamster?
Allt jag har för säljning:
Oöppnad mat påse för dvärghamster (400g). Erbjuder till och med 1 tugg leksak (och trä tugg leksaker (16cm), se bilden) som är helt oanvända, och godsaker (bärsmak, öppnad), samt soltorkade maskar påse (öppnad): 120kr.
Bur (58cmx35cmx27cm), vid köp av buren får du både mat-vatten skål, hörntoalett (om du önskar det), gnagarhus. Till och med, halv påse av Sand till toan, och mer än hälften av botten material (bedding): 500kr. Vatten skål är 10cm.
OBS! Buren, hörntoaletten och hus har repor som är oundvikliga när man har en hamster. Till och med ser ni att buren på en av bilderna har ena 'clip' (tror den heter..?) som är lite oplacerad, tror den fixas men jag tänker inte försöka, utan du som köpare kan, buren har funkat helt bra, som det är, för mig iallafall.
Pet Fence från Amazon för 300kr. Mått: 143cmx73cmx46cm.
Transport Box (har använt den 3 gånger): 100kr. Mått: 18x12x13cm.
Hamsterhjul: 180kr. Mått: 21cm.
Totalt: 1200kr. Eller kom med bud, då pris kan diskuteras!
Jag har gjort en djup disinfektion med vatten och vit vinäger till buren, transport box, mat-vatten skål, toan, hus, MEN INTE till pet fence och hamsterhjul, det gör du själv. Men vill addera att jag rekommenderar att du som köpare gör en hel rening en gång till för säkerhetsskull. :)
Jag kan:
Skicka fler bilder i detalj vid intresse.
Svara frågor.
Berätta vart jag köpt produkterna, samt ge datum på t.ex. matpåse, godsaker, annat som tar slut.
Vid snabbaffär sänker jag totalt pris med 100kr. BARA VID KÖP AV ALLT.
Finns i Västerås. Tveka inte och höra av er.
Hoppas ni har en trevlig dag (och vecka)!
- Redigerat 2023-04-25 09:07 av Cireea
- Redigerat 2023-04-24 22:29 av Sal3
#0:
Nytt pris: 1000kr. Kan sänkas med 100kr vid snabbaffär.
Nytt pris: 900kr. Vid snabbaffär säljer jag allt för 860.
Pris på enskilda produkter kan diskuteras!
Kan du lösa frakt?
Isåfall är jag möjligtvis intresserad!
- Redigerat 2023-05-23 21:39 av [_.djur.vän._]
#3: Hej, tack för intresset! Men jag ansvarar inte för frakten. Det är bara upphämtning eller så är det att kunden står för frakten själv.
- Redigerat 2023-05-24 20:05 av Sal3