Hamster iFokus

Hamster

Etiketterguldhamsterbildtrådinredningburar
Läst 191 ggr
hamsterr
0

Borde jag ändra något?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Här kommer några bilder från Cindys Bur, borde jag ändra, lägga till eller ta bort något från buren?

Cindy ~2022-02-27~

• Redigerat 2023-04-01 19:11 av hamsterr
Cireea
0

Det enda jag möjligtvis skulle ha gjort är att ha lite mer Bottenmaterial så hamstern kan gräva runt ordentligt. Men det beror ju också individens behov såklart.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Meraxes
1

Hur stort är hjulet?

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Jag skulle lägga till mer Bottenmaterial och mer saker på översta våningen.
Ett tips är att fylla upp med Bottenmaterial ända upp till andra våning och sedan sätta sakerna på den. På så vis har hamstern en stor möjlighet till att gräva samtidigt som det inte finns någon risk för de tyngre sakerna att ramla ner på den ifall den gräver under 😊

hamsterr
0

#3: det var ju dock smart, men jag tänker att de saker som är under våningen inte får plats på ovan våningen, jag har dock väldigt mycket spån på en del av buren där hon kan gräva, tänker att där hjulet är så måste jag få bort lite spån så hjulet står stadigt och inte vinglar

Cindy ~2022-02-27~

hamsterr
0

#1: Ja precis hon har väldigt mycket spån på sidan av buren där hon kan gräva bara att jag tagit bort spån som är runt hjulet så att den står stadigt

Cindy ~2022-02-27~

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

#4: de lättare grejerna kan ju vara på bottenmaterialet, såsom tunnlar och trähus.
Tänker mer på keramikgrejerna och även ahh du då få en stabil yta för hjulet :D

hamsterr
1

#6: Ja sant, det är bara det att hon gillar inte att gräva i detta spån, hon gillar bara att gräva i mer mjukare spån eller vad man ska säga, som carefresh typ och vi kommer att beställa sånt spån och då kan jag såklart fylla bomaterialet upp till övervåningen 😊

Cindy ~2022-02-27~

• Redigerat 2023-04-02 11:30 av hamsterr
[_.djur.vän._]
0

Kanske mera korktunnlar och vinrankor!

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

#8: hamstrar tål inte vinrankor

Cireea
0

#9 jo 🤔

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

HaMsTeRpLaMsTeR123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
[Undertaker]
0

#11: Om du syftar på murgröna så är det inte samma planta som vinrankor. Murgröna kan till och med ge utslag på människor.

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

#12: aha, när jag sökte så kom det upp samma :)
Nämen då vet jag