Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 2118 ggr
zatanica
0

samla låda/hyllor

Har tänkt att köpa de största samla lådorna till mina dvärghamstrar, är därför nyfiken på er som har samla lådor till era djur hur det funkar. Lägg gärna upp bilder så man kan få lite inspiration.

Har även sett att en heldel har värsta bra hyllorna att ha burarna i, undrar därför vart man hittar hyllor som är tillräckligt stora så att man får platts med ex samla låda eller de största duna burarna.

Nicolina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har köpt mina hyllor på IKEA (Ivar hette märket) och sen satt ihop dem själv såklart ;-)

Det måste ju finnas olika storlekar, höjder osv på hyllorna, och den kan man ju sätta upp hyllplanen själv så som det passar ens egna burar.

Såhär ser det ut hemma hos mig, dock är burplatserna lite annorlunda ut nu men hyllorna är desamma ; )

zatanica
0

va snyggt det var, vad är det för mått på hyllorna och vad kostade de?

Nicolina
0

Oj vad de kostade minns jag inte… men så fasligt dyrt var det inte, men iom att vi köpte två hyllor så gick väl alla delar på ett par hundralappar skulle jag tro. Det mesta är ju rätt billigt på Ikea och speciellt obehandlat trä som man själv plcokar ihop vilka bitar man vill ha på lagret.

Vilka mått det är på dem kan jag kolla imorrn.

mallanz
0

Supersnygga hyllor Nicolina!

Jag var och kikade på IKEA och fann dessa;
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S49824326

och de är bara 30 cm djupa.. är det samma hylla som du har?

xo xo Malin ♥ Gizmo
    hänger mest på Bichon då jag har en Frisé

Sara87
    0

#1 Oj, vilka kanonbra hyllor! Jag måste alltid hålla på att bubba å bära på Astrids Bur som står i mitten av den hyllan jag har, men den där ser ju kanonbra ut, då kommer man ju åt utan krångel. Synd bara att man aldrig är till IKEA :D

beccan92
    0
    Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så här ser ofelias samla låda ut