Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhamsterbildtrådallmänt
Läst 110 ggr
[Lilium]
2022-08-15 15:59
1

Era hamstrar?

Presentation av era rackare :-)
Behöver inte vara lång men gärna en bild.

• Redigerat 2022-08-15 21:24 av Cireea
  • Redigerat 2022-08-15 16:00 av [Lilium]
HaMsTeRpLaMsTeR123
2022-08-15 17:41
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 9
Förhandsgranskning av bild 2 av 9
Förhandsgranskning av bild 3 av 9
Förhandsgranskning av bild 4 av 9
Förhandsgranskning av bild 5 av 9
Förhandsgranskning av bild 6 av 9
Förhandsgranskning av bild 7 av 9
Förhandsgranskning av bild 8 av 9
Förhandsgranskning av bild 9 av 9

Jag presenterar er: Kiwi!

Kiwi är en super rar och fin guldhamster i färgen off-white. Hon föddes den 14 februari 2021 hos MountainTwig’s (Lillemor) .
Kiwi älskar att gå på upptäcksfärd och äventyr, att gräva i bottenmaterialet, gnaga på lister och att gosa i handen. Att bli klappad är inga problem, men så fort hon ser något intressant så springer hon iväg för att utforska.
Hennes favoritmat är solrosfrö, pumpafrön, broccoli, sallad, paprika och saker som hon inte får tugga på😑😂
Hon är en galenpanna som kan hitta på vad som helst. Hon har rymt från sin Bur hela 3 gånger, vilket resulterat i några hjärt attacker…
Ibland klättrar hon upp i element, ibland biter hon på mina Växter.. man vet aldrig vad hon hittar på! Ifall kiwi inte gillar något så visar hon det tydligt.
Hon har fobi för hundar, så fort en hund kommer in i huset (olika våningar) så fryser hon till tills hunden är borta.
Kiwi hatar också lavendel!
Det var lite om min älskling!

• Redigerat 2022-08-15 17:47 av HaMsTeRpLaMsTeR123
Felix:)
2022-08-16 13:34
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Detta är lilla Peppar,
Hon är född den 10 december 2021, hon har en syster som heter salt, hon har färgen BE white med täckningen headsopt och är en litten roborovski dvärghamster.
Hon älskar solrosfrön, gurka 🥒, att få sitta i handen och sova, men det bästa är ändå hjulet! Enligt henne så är det den bästa uppfinningen nånsin! 😅
Hon är väldigt nyfiken och så fort jag är uppe i rummet så sitter hon på sitt hus och stirrar på mej, och när min hand är i buren så SKA hon upp.💕
Jag tror inte att hon hattar nåt utan kanske att inte få följa med överallt.
Det var allt om min lilla älskling 💞

• Redigerat 2022-08-16 13:35 av Felix:)
[Lilium]
2022-08-31 08:02
2

Unix, mycket charmig krabat som mer än gärna kommer upp för lite mys. Älskar uppmärksamhet och tycker han bestämmer över alla. Matglad, nyfiken och trevlig är nog det som stämmer bäst på honom.