Hamster trött
Jag tar ut min hamster varje dag i hennes rasthage, jag lägger även hennes hus i rasthagen men då vill hon bara in till huset och sova, även om det är på kvällen jag tar ut henne , hon verkar väldigt trött hah :D
Cindy ~2022-02-27~
#1: Tack för svaret! Jag brukar dock ta ut henne runt 22 tiden, ibland runt 21, men brukar då kolla lite inne i huset (lyfter ej upp huset) ifall hon sover eller tvättar sig, oftast tvättar hon sig men hon sover mest i huset :D men ska absolut prova att ta lite strö! :)
Cindy ~2022-02-27~
#2 21-22 är tidigt för vissa. Så jag skulle satsa på senare rastning.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#3: Okej tack för svar :) jag ska nog ta ut henne något senare, bara de inte blir för sent för då blir man ju själv trött hehe :D
Cindy ~2022-02-27~
#4: det är något man får ta med hamster 🫠🥴
#5: vilket tyvärr är varför jag inte kommer ha en till hamster efter Norris. Jag klarar inte riktigt av de sena kvällarna bät jag måste upp 5 på morgonen. Kommer däremot hålla ut under Norris livstid men gud vad trött jag är konstant numera 😅
#6: dvärghamstrar kanske? Dem brukar vara vakna lite på dagen också 😊
#7: det låter intresant
Annars kan man ju berika buren också så dom får utlopp för andra behov. Man måste ju inte ge utetid varje dag om det finns annat som stimulerar 😊
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#9: jag varierar buren var/varannan lördag(byter ut leksaker) och gör en hel renovering efter 1.5-2månader :) Han är ändå uttråkad och biter i gallret :/
#10: Jag rekommenderar att ändra om i buren oftare.
Mvh
Mig