Min första (riktiga) bur
Har nu satt iordning min första riktiga Bur. Måste erkänna att det kändes som att mer skulle få platd innanjag började fylla på den XD Tar härna tips på hur jag kan förbättra den :)
Är stolt med tanke på att det är min första riktiga Bur men man kan alltid bättra sig :) (mat och vattrndkålarna fylls på när hamstern är hemma så det inte blir dåligt)
Det ser ut som att det skulle kunna vara enkelt för hamstern att klättra upp på något och ut ur buren i högra delen. Kan ju bara vara att jag inte ser faktiska måtten också så det blir synvilla.
Men i övrigt ser det mysigt ut för dem tycker jag :)
#1: har galler som jag inte lagt på då kag ville att man ska se in i buren ordentligt :) men tack för tippset :)
Vad fin!! Hamstern blir nog glad i den <3
#3: tackar <3
Jag tycker det ser jättefint ut! Om du inte fick plats med allt kan du ju alltid göra om inredningen och byta ut lite grejer då och då. Det gör även att hamstern blir lite mer stimulerad. Men du får känna in lite hur den reagerar på sådana förändringar, så den inte blir för stressad. Och du bör nog hålla det som det är nu ett tag i början när allt redan är så nytt :)
#5: tack så mycket :) ska tänla på det :)
Klöver, ampelnejlika och penseer. Har två andra kådor där jag odlarrent klöver. På så sätt kan jag byta ut vid behov :)
Den ser ju jätte mysig ut 💖
#9: tackar :)
när kommer hamstern?