akvarium bur till hamstern?
Jag undrar ifall man ska köpa akvarium Bur till hamster, lite svårt då med locket, och rengöringen, ska man ha akvarium Bur? då hon kanske blir stressad att behöva kolla ut så mycket, och kanske blir stressad att hon inte kan komma framåt utan bara åt sidorna, vi har funderat på akvarium, ska man ha det?
- Redigerat 2022-04-18 22:02 av Herveaux
#0: alltså du gör som du vill.
En hamster ser bara ca 5-10 cm framför sig så det gör ingen större skillnad.
Fördelar:
-oftas stor
-rymlig
-enkel att rengöra
-kan finnas billiga på exempel blocket
Nackdelar:
-tung
-kan vara dyr
- Redigerat 2022-04-18 22:02 av HaMsTeRpLaMsTeR123
Locket kan du höra av hönsnät och en träram 😊
#1: okej, eftersom vi har funderat på det så pass länge, men det är ju de, dom burarna är ju ganska tunga 😅
Akvarium är superbra burar.
Skulle hamstern bli stressad så kan man sätta för en del av glaset så slipper dom se ut 😊
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

#6: okej! hur gjorde du locket?
#4: okej, för man kan väl sätta maskeringstejp? så hon inte kan se ut ifall hon skulle bli stressad
#7 hmm… Jag kommer kanske ej ihåg helt då locket byggdes för länge sedan men jag kan försöka jag tog 2lister och lade ett hönsnät mellan och lade upp hur jag ville ha det sen limmade jag med ogiftigt lim
Sen om man har tjockare lister kan man spika så det håller bättre dock hadde jag en sån tur att ha stadigt lim. så mitt har hållit i ca 5 år nu
#10 lycka till!
Tips är att du kan köpa begagnat då det kan bli billigare eller ett begagnat som ej är tätt
#11: tack så mycket! Vi kommer nog köpa begagnat😊
👍🏻