Djurmaxi bur
https://www.djurmaxi.se/flamingo-hamsterbur-binky-gra-40872.html?mc_cid=2deaa28117&mc_eid=53d82790ac
Hoppas att ingen köper denna. Den är ju laglig men ändå. Ingen hamster art hade trivts i denna. Hjulet är för litet och resten ska vi inte pratar om.
Men den tar liten plats och det är nog positivt för många.
Den är på extrapris nu.
Mvh
Mig
- Redigerat 2021-12-26 13:08 av 91Marran
Nej fy 😥
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
🤮🤢
det är hämskt att googla dvärghamster Bur för det kommer upp så små och burar som INGEN hamster hade trivst i :((
#4 Ja bara kolla på recensionerna på Wish. "Den har allt en hamster behöver." "Bra transportbur som innehåller allt för en bra resa." "Så liten och söt. Min dotter kommer att bli så glad "
Sålde två burar en gång. En som var några centimeter mindre än en duna mini och en som var liknande en duna multi fast med hyllplan. Han sa att den större buren inte var till hamster eftersom den var så stor.
Det komiska med priset var att jag skulle sänka priset ännu mer än jag redan gjort för att han skulle kunna sälja vidare med vinst.
Mvh
Mig
En ”uppfödare” på blocket försökte sälja en sån till mig. Kan säga att jag inte köpte varken hamstern eller buren av nån som föreslår de där som en bra Bur för 4 hamstrar… sinnes
Hoppas verkligen ingen köper den!
#7 De har tagit in den i sortimentet eftersom det finns en typ av efterfrågan. Hoppas att ingen köper den så att de inte tjänar på att ha den i sortimentet.
Mvh
Mig