Guldhamster i Göteborg
Hej! Jag undrar var man kan köpa en guldhamster i Göteborg med omnejd?
Jag har tittat på Hamsterföreningens hemsida över uppfödare, där finns inte så många i denna landsända. Vi håller på att läsa på om allt om hamster och siktar på att kunna erbjuda ett fint hem i slutet av sommaren. :)
Tacksam för tips!
Här finns en karta över uppfödare (tror det är från hela norden) https://hamster.ifokus.se/discussion/1493503/uppfodarkarta klicka dig bar fram till kartan och zooma in i det onråde du är untresserad av :)
#1: Tack! Verkar dock vara rätt tomt på västkusten.
#2: relativt men hur långt kan du åka för hamstern? I vissa fall kan uppfödare långt bort hjälpa till med transport och det finns tydligfn grupper för detta på fb ;)
#3: Det ordnar sig även om jag får åka en bit! Tyckte bara det var värt att fråga, ifall jag missat något. 😊
Så farligt långt bort tycker jag inte dom är, Trollhättan och Björketorp är ju rent nästgårds! 😉
Hade gränsen varit öppen hade jag kunnat möta dig i Göteborg med bebis från mig. Men har du inte bråttom så har jag kullar i höst och då kan vi förhoppningsvis lösa transportfrågan lättare då gränsen öppnas mer och mer.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#5: Instämmer, det är inte jättelångt egentligen. 😊 Var finns du?
#6 Jag finns i Moss 😊
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck