Våra små sötnosar 😊🥰
Hej! Tänkte tilldela lite bilder på mina hårbollar skulle inte ni kunna lägga upp lite på era sötnösar 😊
- Redigerat 2021-05-27 22:40 av Cireea
Lilla Rocky. Sonens dvärghamster.
Åhhhh🥰 så fin!
#8: så söt
:)
#10: vit och söt
Så gulliga! Både dvärg och guld är ju helt bedårande😍
ignorera denna
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
- Redigerat 2021-04-06 12:54 av Cireea
#8 Har du bytt hus också? Tänkte på det huset i bilden. Väldigt söt hamster!
Mvh
Mig
#14: japp, jag använder huset som gömställe i sandbadet nu.
Till TS, sätt etiketter på dina inlägg i framtiden. Du ger mig massor av dubbelojbb när du postar inlägg utan att lägga dom i rätt etiketter.
Oj, sorry! Ska tänka på det i framtiden! Är helt ny här 😊
#17 Kan inte du berätta mer om din avel? Jag är väldigt nyfiken över vem du är, dina djur och vad ditt mål med aveln är. 😅Du kan göra det i en helt separat tråd om du vill då jag kapar denna för att fråga.
Vaddet i huset som syns i #2 bör du ta bort snarast, all form av vadd och bomull ska man hålla borta från hamstrar då det är farligt.
#19: så söt
:)
Har hört många olika åsikter om det där med vadd, många säger att de kan trassla in sig och inte komma loss medans många använder det ändå. Så när jag köpte min hane fick jag med flera påsar med vadd :) men om du säger det så antar jag att du har rätt! 😊 tar ut det och ger dem mer river papper istället.
#21 Folk som säger att det är ofarligt har fel. Finns tillräckligt med fall där hamstrar kvävts, dött när vadden hamnat i magen, förlorat tassar och strypts när fina trådar lindat sig runt dem.
Det som intresserar mig mer är att du så medvetet undviker mina frågor om din avel, dina målsättningar och dina djur.
- Redigerat 2021-04-06 22:16 av Cireea
#21: Om man avlar hamstrar så måste man också veta vad som är lämpligt och olämpligt för hamstern. 😊 Hamstervadd är väldigt farligt man bör inte ha det
Alla här har så söta små pälsbollar 😍❤️