Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: hamstertillbehör
LĂ€st 168 ggr
HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Transportburen?

Hej igen😊 Transportburen, vad ska man ha i den? Ska man ha bottenmatterial eller typ en filt? Och vad rekommenderar ni för Bur? ( transportbur )

Tack pĂ„ förhand🌈

• Redigerat 2021-05-27 22:42 av Cireea
Prosis123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha botten material.Och har du redan en transportbur?Om du inte har sÄ köp inte en sÄn som Àr pytteliten.Det Finns transportburar som Àr lite större som den hÀr.Den Àr 262019

Cireea
1

Jag rekommenderar Exo Terra:
https://www.cyberzoo.se/sv/articles/2.311.2245/exo-terra-faunarium-large-petbox-2265

Det Àr dom bÀsta transportburarna jag haft. Den typen som visas ovan har jag haft problem med dÄ hamsterns tÄr eller tassar fastnat i springorna. Samt problem med att dom gnager.

Det du ska ha i transportburen Àr Bottenmaterial, bomaterial, en gurkbit för vÀtska och lite mat direkt i bottenmaterialet om det Àr en lÀngre resa. Inga leksaker, hus eller tyger.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Exo Terra Faunarium - Large - Petbox Àr ett litet plastterrarium frÄn Exo Terra som gÄr att stapla. Perfekt för att förvara ormen, ödlan spindeln eller grodan vid rengöring av terrariet. Fungerar Àven utmÀrkt vid transport av reptiler eller förvaring a...
HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Okej tack sÄ mycket för svaren :)