Allt om hamstrar
Hej! Jag och min kompis har tänkt i framtiden starta en egen djurbutik med inrikting smådjur, hamster är inget någon av oss kan något om och jag vill ha så bra och rätt information som möjligt för att kunna vägleda evt kunder som behöver hjälp med hamstrar så, jag vill ha all möjlig information om hamstrar, mat, sjukdomar, klor, livslängd, Bur, ja allt möjligt.
Vi vill göra detta för att vi brinner för smådjur och det är sådan liten kunskap om dom, så jag vänder mig till er i hopp om att få kunskap om ett av smådjuren jag tyvärr inte vet så mycket om
- Redigerat 2020-12-20 23:26 av Cireea
Här på forumet finns det massor av artiklar som är proppade med bra info, du hittar dem enkelt här:
https://hamster.ifokus.se/discussion/1452132/artikelguide
// Harley
Utöver det #1 länkar till så är det lättare om du har några specifika frågor. Annars kommer det bli ett oändligt inlägg då det finns för mycket att berätta för att det enkelt ska få plats i en kommentar.
Läs gärna våra artiklar och kom tillbaka med frågor, finns att läsa om allt möjligt här inne.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Det man får tänka lite på är ju källorna med. Kolla så att det är tillförlitliga och bra sidor. För allt man läser på nätet stämmer inte.