Presentera era andra djur och era hamstrar!
Det finns redan två liknande såna här trådar men de är ganska gamla och långa. Så jag tänkte att jag skapar en ny.
Så vad har ni för andra djur förutom hamstrar? Hamstrar får också vara med i tråden (men fokus ligger på de andra djuren ni har, men presentera gärna även era hamstrar)😃
Vissa gärna bilder på era sötnosar:)
#1 Vad sött Bosse är!
Kan kanske presentera mina djur:)
Nero: Är en Breton hane på 3 år (fyllde i februari). Mat är något han gillar och att springa är något han älskar, viltspår är också roligt (men det kanske går lite för snabbt😃).
Link: Är en roborovski på 8 månader. Han är en robbe som nästan inte ens kan vara still i en sekund. Ett annat intresse är att klättra (och man kan ju inte säga att det går dåligt för honom)!
Coro: Är en roborovski på 8 månader (Links bror). Kanske en aning lugnare än Link men full motor är det också på honom. Något han gillar är mat och att sova i hjulet.
I familjen finns även en till robbe:
Millie: Hon är en roborovski på 2 år (fyllde år igår). En ganska trevlig hona på lite äldre dar men än så länge verkar hon vara frisk och må bra. Millie hade tidigare en syster som tyvärr avled i januari.
Laddar upp bilder på de senare:)
Har tyvärr svårt att ladda upp bilder så får se om det kanske funkar imorgon eller lite senare idag.
#5 Vad söt lilla Plutten är!Hur gammal är han?
Vore kul om någon mer presenterade sina djur och/eller hamstrar.
Sapphire / Saffi - 9årig Blandras (Schäfer, Jämthund, Pudel) tik. Världens snällaste bitterf*tta som vet vad hon vill och skäller ut en om man gör fel eller säger emot!
En mer bortskämd byracka får man leta länge efter! 😂
Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/
Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/
#10 Vad söt Saffi är! Aldrig sett eller hört talas om en sån blandras, intressant att se en sån😃. Hur hög är hon i mankhöjden?
Gusten- En blandras katt (förmodligen bondkatt och norskskogskatt (vet inte riktigt), älskar o va ute (har dock extrem hat-kärlek för sitt halsband) fyller 1 i juni Pikachu- En vanlig bondkatt (trorja) ful som attans ( han är d påriktigt haha), Väldigt gammal (tror han e runt 10-11), mysigt ibland, får han it som han vill, jaa då ska man ba låta han vara Fluff- Stor kanin (vet inte ras) väldigt kelig av sig, älskar uppmärksamhet (gör allt för o få d) Puff- syster med Fluff, o hon e väl likadan som sin syster Annabelle- ( min hamster dååra) Fyller 1 på midsommarafton, rätt vild av sig, väldigt bestämt Mirabelle- ( o min andra älskling) syster med Annabelle, hon e lugn av sig, älskar när man pratar med henne, förväntansfullt kelig Sen har vi massa fiskar oxå, o snart ska vi skaffa hund igen Bilderna kommer när jsg hittat dem :)
#12 Vad blir det för hundras?
#13 D har vi it bestämt än, förmodligen nån sorts blandras
Vad söta djur alla har! Själv har jag en guldhamster på 9 månader.
Hon är en creme bandad korthår :)
Det var ett par år sedan jag hade hamster senast, men förhoppningsvis kan det bli ett par guldar igen om några år. Kan presentera mina övriga djur så länge. 😉
1. Grim, staffordshire bullterrier på 10 år. Uppvuxen med smådjur och är hur snäll som helst mot dem! Var så gott som bästa kompis med min favorithamster genom tiderna - Arthur.
2. Evi, staffordshire bullterrier på snart 9 år. Även hon uppvuxen med smådjur och även om hon gillar dem, är hon inte alltid särskilt försiktig med dem.
3. Bosse, fransk vädur som blev 1 år i februari. Hur go kille som helst och som får skutta löst i trädgården ibland.
4. Humla, fransk vädur på snart 1 år (4 juni). Väldigt bestämd i sin Bur, men hur snäll som helst.
Har också en kull mellan Humla och Bosse som blir två veckor i morgon - hela 8 stycken godingar. Men de lägger jag inte upp bild på här. 🙂