Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 420 ggr
LillaSnö
3

Roligt med nytt intresse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta var roligare än jag trott. Erkänner gärna att dottern var den som ville ha hamstrar. Tänka att tja, jo, vi köper en Bur och lite prylar så kan hon få ha två hamstrar. Självklart med oss vuxna som huvudansvariga. MEN sen började jag söka information. Och titta på youtube. Och titta lite till och lite till. Dottern är nu lite i chock över allt jag har fixat till ”hennes” hamstrar. ”Mamma du tycker nästan att detta är roligare än vad jag gör”. Haha kan stämma. Har tvingat henne att titta på videos där de punktstädar, vänjer hamstern vid händer osv. Idag kan vi ha handlat lite mer till buren samt lite annat… vi var runt i tre olika affärer eftersom en del har så dåligt utbud av smådjurssaker. I en av affärerna undrade de vad vi egentligen hade för djur då vi köpt från reptilavdelningen, fågel, akvarium samt hund och smågnagare haha. (Vi har hund hemma). Väntar lite saker från nätet och sitter allvarligt och funderar på att beställa örter och grejs för 300. Dum sida med minimibeloppet att handla för på 199 samt frakt på 89kr men hittar inte någon annan stans Nåja, ville bara skriva av mig till andra som tycker att det är kul, sambon tittar mest oförstående på mig och säger tja jo det blir väl fint… Nedräkning pågår, 9 dagar kvar!

Cireea
2

Vad härligt 😍
Blir så glad när man ser blivande hamsterägare så engagerade. 

Vad blir det för hamstrar? Från vilken uppfödare? 😍

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

LillaSnö
2

#1 Det blir två vintervita hanar från mapilamis 💕. Superkul 😊

Cireea
2

#2 Vad roligt, hoppas du uppdaterar när ni fått hem dom 😃

Vad är det för örter du vill köpa hem? Är det från Zooplus?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

LillaSnö
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Självklart 😁. Örter var fel ord, med sädesslagen jag var ute efter, med stjälk eftersom det ser så fint ut och verkar kul att de får samla ihop lite mat själv, nästan som på riktigt 😆. Från Zoobio.

Robbo&Breton
0

Vad kul att du har fått upp intresset för dessa underbara djur!

Joelli
0

Haha. Vi är i samma läge. Barnen ville ha hamstrar. Jag började läsa på. Har blivit som besatt och nu är det jag som är mest pepp och engagerad. 😅 Kul ju! Imorgon hämtar vi våra två vintervita. 💜

LillaSnö
0

#5 💚 #6 Härligt att höra att man inte är ensam 😆. Vad kul att ni ska hämta era imorgon, spännande. Du får lägga ut bilder sen så att vi får se dem 💕