Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 398 ggr
Hamsterdvärg
0

Dåliga djuraffärer

Jag har ganska många frågor det är darför jag lägger ut många inlägg för jag vill att min hamster alltid ska få det bästa MEN… När jag köpte min hamster på en djuraffär var hon i en jätteliten Bur och hjulet var MINST 12 cm dom kan ju inte ens ta hand om stackars djuren, burarna alla stackars hamstrar var i va kaos det är som att dom inte riktigt bryr sig ! Dom höjer priserna på hamstrarna och vill bara tjäna pengar, är det så i djurbutikerna i eran stad också?? Jag blir så arg..

Karmatarerskanise
8

Därför köper man aldrig djur från butik. Varje gång någon köper djur från en affär ser man till att det fortsätter.

91Marran
2

Håller med Hera! Varför bidra med pengar till något som är dåligt.

Mvh
Mig

91Marran
0

Försök att lägga alla frågor i ett inlägg. Lättare att svara då. Annars blir det att man vill svara dubbelt.

Mvh
Mig

Hamsterdvärg
1

Ja, jag gjorde misstaget 1 gången men dom andra gångerna har jag köpt hos uppfödare men så onödigt att dom inte kan ta hand om stackars lilla djuren, men det jobbiga är att jag köper spån,carefresh,leksaker till min hamster därifrån och ser alla stackars hamstrar i buren

Hamsterdvärg
0

Hur gör man det? 91marran jag e ny

Hamsterdvärg
0

Hur gör man det? 91marran jag e ny

91Marran
0

Du lägger dem som kommentarer eller ber mod alt Sajtvärd att lägga in dem i det ursprungliga inlägget. Du har en timme på dig att redigera själv om jag minns rätt.

Mvh
Mig

Cireea
2

En av många anledningar till att man stödjer en seriös uppfödare.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck