Hamster iFokus

Hamster

Etikett: campbells
LĂ€st 1511 ggr
wilma.wang
1

Min hamster SMULAN

min hamster smulan har Ă€ntligen slutat att bitas🙂 hon Ă€r bara  11 v. gammal

Bild raderad pĂ„ grund av upphovsrĂ€ttsskĂ€l 

Cosmonautens
1

Kul att hon ser ut som hamstern pÄ bilden, men man fÄr inte ta andras bilder. Om du inte frÄgat om lov sÄklart :)

wilma.wang
0

ska jag radera bilden? eller fota sjÀlv

91Marran
0

Hur kommer det sig att hon Àr ensam? BrÄkat med kompisar eller var ensam unge i kullen? Intressant att veta. Jag har ocksÄ en ensam dvÀrg. Den brÄkade med sin kompis i en förliten Bur, sÄ dÄ hamnade den hos mig.

Mvh
Mig

wilma.wang
0

#3 Jag köpte bara en och jag vet inte hur mÄnga man ska köpa

91Marran
0

#3 Enligt lagen Àr det minst tvÄ. Du kanske missade det nÀr du lÀste pÄ :)

Mvh
Mig

LinneaWik
0

#3 Har du lÀst pÄ mkt om hamstrar?

91Marran
0

Menade #4 och inte #3

Mvh
Mig

Cireea
Skrivet av sajtvÀrd eller medarbetare 
2

Raderade bilden av upphovsrĂ€ttsskĂ€l đŸ™‚

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

[Jag ❀ djur]
0

Skönt att hon har slutat bitas!

LinneaWik
0

Jag menade #4 inte #3 :)

wilma.wang
0

#5 mÄste jag köpa en annan?

silverfiisk
0

#11 Det verkar vara en hel del som du inte riktigt har koll pÄ. Det Àr jÀttebra att du frÄgar om du Àr osÀker, sÄ att du fÄr tips och rÄd, men till nÀsta gÄng kan det vara en bra idé att lÀsa pÄ lite extra innan man skaffar ett djur. Men som sagt, det Àr bra att du frÄgar. Hoppas du inte tar illa upp, för jag menar absolut inget illa. Lycka till med lilla hamstern :)

wilma.wang
0

#12 tack! jag ska lÄna nÄgra böcker

Cireea
0

#13 Jag rekommenderar inte att du lĂ„nar böcker frĂ„n exempelvis biblioteket, utbudet Ă€r dĂ„ligt och mer eller mindre ingen har bra information. StĂ€ll frĂ„gor hĂ€r eller ta hjĂ€lp av en kunnig uppfödare sĂ„ fĂ„r du mycket hjĂ€lp. 

Vill du absolut ha en bok sÄ rekommenderar jag Hamster Lopaedia, den Àr dock pÄ engelska men otroligt vÀrdefull att ha.

Julie_Evir
0

Intressant att det Àr lag pÄ att ha minst 2 dvÀrghamstrar tillsammans i Sverige, Àr det nÄgon som vet om samma gÀller i andra lÀnder?

I bÄde England och Spanien dÀr jag bott och bor finns inte en sÄdan lag, och sökte runt och fann inte nÄgon lag om det i NederlÀnderna heller.

Jag blev riktigt nyfiken nu.

Cireea
2

Tror Sverige Àr det enda land som har lag pÄ att dom ska bo minst tvÄ stycken.

Novachan
2

MĂ„nga lĂ€nder Ă€r ganska efter med vad gĂ€ller djurhĂ„llning och djurlagar som Ă€r till för att gynna djuren