Hamster iFokus

Hamster

Etikettcampbells
Läst 999 ggr
Ebbi13
0

Tips på burar HÄR!!

Känner jag gör många trådar.. Men iFokus är ju riktigt skoj ;). Såå har tänk och köpa en ny (eller en till..*) Bur till min lilla Amadeuz! Men vet inte riktigt vilken.. Vill ha en prisvärd Bur..inte FÖR dyr.. Helst någon utan galler "han kan komma åt" då han verkligen biter på galler..:0 Så länka eller bara skriv namnet på buren ni är bra!! (Buren ska vara till en dvärghamster)

fuzzie
0

Akvarium/terrarium är jättebra och du kan säkert hitta något billigt på blocket tex. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Slugawoo
0

Kör på ikeas 130L samlalåda, den kostar 149:- och är jättebra! :D

Ebbi13
0

#2 har katt… ,finns det lock man kan göra hål i eller är det "hål redan?:)

Lexie82
0

Du kan göra hål i locket och sedan sätta dit nån typ av nät så att inte katten kommer in.

Tänk bara på att en samla låda inte väger så mycket, så en katt kan ha ner den om han/hon verkligen vill. Sätt nånting tungt som skydd.

Ebbi13
0

#4 tack! Ursäkta om jag är jobbig men har du tips vart jag kan få nät ifrån?:)

fuzzie
0

#5 Kolla på Jula eller Granngården eller något sådant ställe, dom brukar ha lite av varje. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Ebbi13
0

#6 tackar:)

[Pomelo & Gigi]
0

helt klart en duna Bur de är rymliga inget galler så man kan ha mycket strö i en mini duna kostar 350 kr en stor kostar 550 kr tror jag om du väljer att köpa mini duna så skaffa dig en samla låda för att använda som rasthage…