Vaniljs bildtråd
Det är en medium. På de bilderna har jag precis satt i henne, håller på att fixa. Det är spån bara några cm från kanten nu :) men hon tycker om att vara med när jag pillar i buren. Nyfiken i en strut :)
Anna och de små liven
Tack :D Ja hon är så go den lilla tjejen! :) men lite mer grejer och spån och hemliga gömmor är det allt nu ;)
Anna och de små liven
Ååh, jätte söt liten tjej du har! :) Ser ut som du har hamstervadd? Du borde ta ut det och lägga in hushålls papper då de kan kvävas/strypa blodtillförseln i benet av det :/
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Ja visst verkligen om du har hamstervadd så ta ut det direkt billigare o bättre med toa papper eller hushållspapper! :)
#5 Den som är 71 cm typ? :) Ok, såg fel isåfall.
#8 tack :D jag har hushållspapper, hon sov bara i det någon natt. Så tog pyttelite så hon skulle känna igen sin lukt :) men tack för hjälpen, lär mig fortfarande :) Stor skillnad på vad mycket folk vet om hamster nu jämfört med när man var barn :) känns väldigt bra och tryggt tycker jag :)
Anna och de små liven
#9 precis den som är 71 :)
Anna och de små liven
#9 precis den som är 71 :)
Anna och de små liven
Vad bra. Lägg gärna upp fler bilder på henne, hur är hon?
Det ska jag, ska bara försöka bemästra kameran. Haha. Hon är verkligen hur go som helst. Väldigt nyfiken, om man gör något i buren kommer hon fram direkt, Hon vill alltid vara med. Väldigt lugn och trygg, stressar aldrig upp sig. Hon älskar att gosa och favoritplatsen är att ligga i min halsgrop och sniffa :)
Anna och de små liven