Vill göra denna bur:/
Hej
denna buren var jätte gullig, vill bara göra några små ändringar, tex inte ha ljus, och inte så rosa, problemet är att jag precis köpte en Bur vill gärna ha kvar buren, men hur ska jag göra..http://www.pinterest.com/pin/417427459183027944/
I'm out 
Fast det där är ju en marsvinsbur.
Sen måste du ju ha underlag till hamstrar ^^ du kan nog inte ha fleece.
#6 kan man väl :o jag har ju underlag i själva duna buren.
I'm out 
#7 Fleece är ingen bra idé åt hamstrar, eftersom det kan fastna i tarmarna om dom äter det.
//Jessie
#8 Japp så är det. Och dem älskar att gnaga på saker, sen är det ju lag på att dem ska ha underlag också dem har ju ett stort behov av att gräva med mera.
Kan man ha vaxduk? på bottenvåningen, i buren ska jag ha bottenmaterial
I'm out 
#10 Vaxduk bör funka, så länge hamstern inte får tag på någon kant och kan gnaga på det.
//Jessie
#11 Okej vad bra för har en snygg vaxduk hemma, som jag sytt väskor av, men tröttnade på att bara sy väskor så ja.. :)
Någon vänlig själ som har något bra tips på hur jag kan göra? med dunan och hyllan? vill gärna att dom ska vara ''sammansvetsade'' :) på något sätt
I'm out 
Är den lätt att städa? Du kan ju fråga hen som gjort buren om det finns praktiska problem.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -