Han är DÖD!:(
Imorse höll mitt hjärta på att explodera!:( när jag vaknade hittade jag en död kropp utan skinn utanför mitt rum. Ryggen hade lite vit päls på sig och det såg nästan ut som en hamster. Jag blev helt förskräckt och rotade igenom hela piffs Bur i förtvivlan men hittade inte honom!:( då visste jag att det var Piffs kropp som låg utanför dörren. Vår katt hade antagligen lyckats smita in i rummet när jag gick på toa och dödade honom när jag sov. Det kändes som att min värld skulle gå under och jag vill inte fatta det! Jag vill att han snart ska komma ut ur sitt lilla hus, nosa i luften och komma upp i min hand. Puff är också väldigt orolig. Det är som att han också sörjer. Han har suttit och nosat förtvivlad i luften i minst tio minuter. Jag sitter och gråter medan jag kollar på bilder på honom. Fina, söta, rara, mysiga, roliga, underbara Piff. :)Jag känner mig så hemsk nu. För att må lite bättre har jag fixat ihop en liten grav till honom. Sorgen är så stor…
Jag beklagar sorgen :(
Åh vad hemskt:( Beklagar verkligen sorgen🌺
Besök gärna min blogg - Minsvartvita
Men fy så hemskt! 😕 Beklagar sorgen 🌺 Kram till dig ❤️
Så hemskt :( Jag vet ungefär hur det känns, vår katt tog min förra hamster när pappa hade glömt stänga dörren när han sprang lös i rummet. Det är verkligen helt fruktansvärt. :( Beklagar sorgen ❤️
Nej men fy så hemskt. Jag beklagar verkligen :(
Tack för omtanken:) puff verkar ha förstått att något är fel, efter som han är orolig och osäker på det mesta… Jag vet att jag inte ska vara arg på katten men just nu känns hon som en mördare. Det är inte hennes fel för hon är gjord så och det var jag som glömde, men det känns så tungt att jag orsakat att ett av de underbaraste liven på jorden är borta:(
Vet hur det känns, tänk på alla glada stunder du haft med honom. Tänk på vilket underbart liv det har varit för honom att bo vid dig . Beklagar ♥ Kramar till dig♥
**//Amanda