Ny hamster
Nu har jag fått hem min hamster .Hon är född 14-08-20 och är Rusk vintervit dvärghamster och hennes färg heter Sapphire Pearl Vi har tänkt att hon ska få heta safirpärla och efter som det är ett långt namn så kan man kalla henna för Pärlan eller snö . Hon är lite skygg så hon kommer inte ut från sitt Bur mycket men ändå så väldigt tacksam
👑MVH OYUKA👑
Åh så roligt för dig. Hoppas du visar lite bilder på sötnosen med ;) Fast ska man inte helst ha dom i par? Eller fanns det kanske inte någon syster till henne?
Vad kul att du har skaffat hamster! Jo, ryska vintervita ska man hålla i par, eller du kanske köpte från djuraffär? Där säger de att man bara ska ha en när det egentligen ska vara två…
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Vad roligt!
No music, no life😀🎤
Av mina upplevelser har dom varit minst lika glada själva så jag tycker inte det borde vara krav på 2st
Mvh Elin 🐹
Det kanske inte märks på dem så jättemycket men det är lag på att dem ska vara minst två:)
Jag har köp min lilla från en hamster upp födare och hon har försökt göra så att hon ska bo med sin tvilling syster men min lilla tyckte mer om att vara själv men så klart kommer jag hitta nån hamster hon kan bo med såsmåningenom . Fast nu Ägnar hon sitt tid för att gräva .Jag vet inte om små hamstrar tycker om att gräva för min gräver hela tiden så jag måste lägga upp mycket spån
👑MVH OYUKA👑
Jaha, då var det en annan ska:) Hamstrar ska ändån ha hyfsat mycket spån, kanske 10 cm.
enligt lag minst 5 cm men ju mer desto bättre typ
Tack för tipset men en sak jag vill fråga det är så att jag vill få min hamster hand tam har ni någon tips??
👑MVH OYUKA👑
Lägg något gott i din kupade hand och vänta och se ifall hon hoppar upp för att hitta.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -