Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 790 ggr
Mirre395
6

Äntligen klar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

( behöver bara skriva av mig lite:) Äntligen klar med burens nya inredning!:) hela dagen igår har jag snickrat bänkar städat och satt upp den nya skivan som delar av buren. Blev väldigt nöjd;) jag har också använt mig av djurvänligt silikon för att dem inte ska känna lukten av varandra som dem innan blivit stressade av. Puff ( bor till höger) är helt salig över sin nya hylla och inredning!:) jag har aldrig sett honom så glad förut:) han har hela dagen grävt runt och sprungit som en galning!(PS: ser du hamstern?)Där emot är hans granne väldigt nojig och otacksam. Men han ska dock få en egen hylla han med:) tyvärr hände en liten olycka också idag:( vår busiga lilla kattunge lyckades smyga in i rummet och leka lite med puff:( puff skadades inte men blev väldigt rädd och skrek åt allt som kom i närheten under dem kommande 5 minutrarna. Men det glömde han bort så fort han fick en jordnöt att leka med:) jag blir så glad när jag ser mina hamstrar glada:D Bild på bur:

[TooLoover]
0

Vad fint det blev :)

Mirre395
0

Tack!:)

DixieBC
0

Jättefint! :)

Besök gärna min blogg - Minsvartvita

Siastassar
1

WoW! Så avis jag blir!!! 😃

illyria1989
0

Jättefint! Blir så avis på alla som har Detolf, går att göra så fint :)

Mirre395
0

Tack :) Jag är jättenöjd med denna Bur!;) den kommer definitivt att bli hem till många små sötnosar:)

Gerbilles
0

Åhh vilken härlig Bur! 😍

Svartsynt
0

Snyggt! Där får de det bra! :)

Vad är det för mått varje Bur när du har delat av det så där?

Mirre395
0

#8 Hela längden totalt är 163 cm. Men då räknas också dem tjocka träskivorna i ändarna. Och träskivan som jag delar av med är ca 15mm. Den sitter dock bara på ena sidan av buren så andra hamstern får pyttelite större om man ska vara petig. Men ca 80cm på varje bur:)

Deviance
0

Är så sugen att sätta upp en sådan här Bur på våra Malmbyrås, men min mamma verkar tycka att det är onödigt med en stor Bur. Gillar inte gallerburen (som visserligen är stor men på höjden och inte på ytan) som vi har nu :(

hamstrar & fotografering