Klättrar på buren
Hej jag undrar vad jag ska göra. Jag har en hamster på ett halvår han heter boss, jag har byggt en ny Bur till honom jag byggde en Bur med galler på för att jag har haft en mindre Bur med galler på och han har aldrig klättrat men nu när jag satte in honom i buren klättrar han kan jag göra någonting för att han ska sluta klättra ?eller för att han inte ska slå sig vilket jag är mycket rädd för med tanke på att det är en Bur som är nästan en halvmeter hög. Buren är gjord av fyra lack bord från Ikea .
Mvh Elin 🐹
Skaffa en duna-bur. Då slipper du både gallerklättrande- och gnagande :)
Mitt lilla problem är ju att jag precis har skaffat denna Bur och har bara en hamster och nu har jag två burar ska jag då skaffa en tredje? Jag vet inte riktigt om jag har råd den här buren är stor och tog rätt långt tid att bygga jag vet inte om jag har råd att bara kasta den. Här där jag bor har vi väldigt få som är intresserade om hamstrar. dom flesta kallar min lilla kille för äcklig råtta vilket jag blir mycket ledsen över😞😣
Mvh Elin 🐹
#2 Hur kan de säga så? 😕 Men hoppas det löser sig med buren, har tyvärr inga råd mer än det jag gav 🤔
Tack ändå #3 jag vet inte hur dom kan säga så.
Mvh Elin 🐹
Va de är de värsta jag har hört .
Jag har dock några få kompisar som tycker om honom och dom älskar honom så jag är glad för det
Mvh Elin 🐹
Skaffa mer aktivitetssaker att ha i buren
Ja det har jag gjort igår var jag till en affär och köpte grejer för ca 1500
Mvh Elin 🐹
Bra .
Och jag har int så mycket pengar är bara 12 år
Mvh Elin 🐹
Ok