Bild på era hamstrar!
Sett en sån här tråd förut, men kunde inte hitta den nånstans nu, så tänkte; lika bra att skapa en ny right? :D Lägg upp bild på din hamster och en liten beskrivning. :)
Och min senaste lilla dvärgis, Arnold. Köptes från en djuraffär i fredags. Riktigt go kille, men är dessvärre väldigt rädd för människor. Så han är ett liter projekt.. Hans favoritgodis är millets, blomkål och små godisbitar man kan köpa på affären! :)
Här är mina underbara honor ❤️

Normalfärgad lh

Offwhite lh

Silverkoppar lh

Sobel bö lh
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Mina underbara hanar❤️

Dvärghamster, Campell, Black mottled

Dvärghamster, Campell, Chocolate mottled

Silvermink bandad lh
Detta är alla mina vuxna hamstrar, har även bebisar 🙂

min sötnos
här har ni min sötnos som fortfarande inte har fått någet namn måste ha lite hjälp :) han är normalfärgad långhårig satin är det rätt fiona1234?? :) och kommer ifrån Vädersjös uppfödning :)
min mail_: mideria.silverhill@live.se
har facebook också
#11 varför bor de inte tillsammans?
SVEA
#10 men åh så fruktansvärt söta!😍
#14 Åh! Hon liknar min hamster jag hade för några år sedan. Till och med bilden liknar en jag tagit på henne. Jättesöt hamster du har :D
Ska lägga upp en bilden här i tråden när jag får tillbaka min andra dator! Tills dess en söt bild på Snövit och en av de 3 Dvärgarna (Finns 2 till :P)
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
#12 För att när jag var på semester i somras lyckades ena rymma ( men vi hittade honom) och när vi satte ihop dem igen var det som att dem inte kände varandra och började bråka. Det var antagligen fel sätt att sammanföra dem från början men nu bor dem ensamma. Självklart har jag också sett till att ingen kan rymma mer med ett lock på rymlingens del av buren:)
#19 vilken färg är Pelle? Inte sobel väl? Han ser så brun & fin ut! Vilken lyster i färgen! Jag brukar inte gilla sobel därför undrar jag….
Här kommer min lilla Lilly, och om en vecka kommer en Dumbledore från Vädersjö's Harry Potter kull :)
**//Amanda
#21 Jo han är sobel med fel/dålig färg ❤️
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#31. Jaha ja jag tycker iaf att han ser bra mycket finare ut i färgen än en vanlig sobel! Unikt!!! 🐾❤️🐾
Har en carbell blå dvärghamster o rovbovski dvärghamster som bor ensamma men vill ha sällskap till dom
#32 Tack ja jag tycker han är jättefin ❤️
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Tittut!
Här är min älskade pojke Baloo på tio månader!

don't let anyone destroy your happiness 
Min lille fluffboll Olaf som älskar solrosfrön och att sandbada ❤️

#39 Ååååh, länge sen jag fick höra ett livstecken ifrån Olaf! Mår han bra och hur går det för er? :D
#40 Ja jag har varit så otroligt inaktiv här på iFokus på sistone 😮
Olaf mår finfint och han är så go och mysig så! Tyckte hans akvarium var lite trångt, så han fick nyligen flytta till en samla-låda istället. Inte för att det blev så jättemycket större, men 30 liter är ju ändå en liten skillnad. Han verkar dessutom trivas superbra vilket är det viktigaste! ^^
Kan ju också ta och passa på att slänga in en till bild på plutten nu när jag ändå håller på kommenterar, Olaf är definitivt mästare på att göra fula minner framför kameran 🤪