Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 846 ggr
uz00x
0

Hon vill bara ut?

Jag märkte snart att den lilla buren rex hade inte räckte till då alla hans vakna timmar gick åt på att kommabut så jag drog ut alla lådor i min byrå och la ner henne där med samma spån och ca samma möblering, lad till ett extra hus men det år väll det. Hon trivdes inte för en sekund där heller och hon har varit där ca 5 minuter och försöker bara ta sig ut, vad ska jag göra för att stimulera henne?

Bill&Bull
0

Låt henne springa på golvet lite, dom har ju mycket energi på nätterna och behöver springa av sig å undersöka lite. Har du ett Hjul?

||My Love For Animals Is Immortal||

uz00x
0

Ja hon har ett Hjul, fast mer en skiva. Hon har inte fattat hjulet dock, ska köpa ett annat på tisdag, men hon kom sug lös under natten då jag missat täppa igen en utväg dp hag ibte trode det var möjligt…

uz00x
0

Ja hon har ett Hjul, fast mer en skiva. Hon har inte fattat hjulet dock, ska köpa ett annat på tisdag, men hon kom sug lös under natten då jag missat täppa igen en utväg dp hag ibte trode det var möjligt…

uz00x
0

vill gärna inte ha henne lös ännu å jag inte hamstersäkrat mitt rum, tanken är väll att det ska fixas idag eller imorgon :) och även då inte medans jag sover xd