Torv!
Hej!
Jag har haft kutterspån som Bottenmaterial ett tag, sedan bytt upp mig till toalätt som jag haft nu ca 2 månader. Dock hade jag tänkt att fixa min Bur lite och lyxa till det med torv.
Tror ni att det här torvet funkar:
http://www.granngarden.se/product/torvmix-50-50--
Gärna skulle jag ha rent torv utan kutterspån men det skulle man behöva beställa minst 15 påsaro ch det skulle kosta 1500 kr samt ta upp en hel del plats… Tror inte ens att jag skulle använda det under Rubys livstid ens.
Det finns rent torv på Granngården i bal också, fastän möjligtvis inte på hemsidan. Jag har då köpt styckvis när jag varit dit. 🙂 Att det är pallvis är väl för att det är just från hemsidan. I butik går det alltid att köpa bara enstaka balar. Beroende på vart du bor finns även andra återförsäljare. Så gott som alla hästbutiker lär sälja torv.
#1 aha okej :) jag hade ändå tänkt att åka till butik då frakten skulle kosta 159 kronor… jag bor på landet men min pappa jobbar i en större stad där granngården finns etablerad. :)
Är den här torven ok?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -