Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 3046 ggr
[MikaelaR]
1

Keliga hamstrar?

Är era hamstrar keliga? eller kanske inte keliga, men blir dem nervösa när dem hanteras eller är dem lugna? om dem ser er komma mot buren hur reagerar dem? Och har ni någonsin blivit bitna? berätta också om er hamster är köpt i djuraffär eller uppfödare :)

LillyAmanda
0

Min hamster är från djuraffär. Hon blir glad när jag kommer mot buren. Hon är lugn för det mesta. Hon är vaktig i buren och har smakat lite ett par gånger men har bara blivit märken och aldrig sår.

**//Amanda

Wellcraft
0

Mina guldar är som pannkakor i handen, bara ligger platt, stilla & njuter av kel och mys. Den ena älskar att bli kliad på magen.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Cireea
0

Alla mina är keliga och lätta att hantera. En del dagar är dom lite livliga och vill utforska men andra dagar kan dom snällt sitta i handen, oftast är dom lugna och sitter kvar.  :) Ingen köpt på djuraffär utan alla från uppfödare, samt egenuppfödda. Mina hamstrar blir alltid nyfikna när jag kommer, regerar med en gång och vill komma upp. Aldrig blivit biten 🙂

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Deviance
0

Min är köpt i djuraffär. När jag kommer mot buren så kommer hon ut ur boet  om hon inte redan är ute och ställer sig vid luckan för att hon vill komma ut. Hon har aldrig bitits men smakat om man hållt på med t.ex. något gott färskfoder.
Hon kelar inte så mycket som #2 skriver om sina. Hon är mer äventyrlig och klättrar omkring men kan sätta sig stilla och filosofera stundvis :)

hamstrar & fotografering

MaaariaS
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vissa jag har haft har varit mer springiga än gosiga, men den jag har nu kan sitta i famnen och bli klappad i runt en timme på kvällarna 🤗

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Mimmi_Lola
2

Puttar upp tråden lite ;)

Min hamster är köpt i djuraffär, hon har aldrig bitit någon och hon blir alltid jätteglad när jag öppnar luckan till hennes Bur.  🙂Då klättrar hon genast upp på min axel och sitter och spanar. Hon är underbar!   ❤️

Med vänlig hälsning, Mimmi

[MikaelaR]
0

Jag har ju två dvärghamstrar nu^^ (Vintervita)

Jättefina, nyfikna och sitter gärna i handen en stund :)

tilde.wahlgren
0

Många glömde skriva om de kommer från djuraffär eller inte =)

Hjärta SVEA Hjärta 

Zaviie
0

Många av mina är riktigt gosiga.  🙂
inga djuraffärshamstrar här.

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Zaviie
0

Har ingen i nuläget som blir rädd när jag kommer, en av de senare inköpta behövde lite tid, men det är löst, all vill upp upp 🙂 Har aldrig blivit biten så det gått hål, bebisar som smakar har jag ju haft, men såna är barn ❤️

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se