Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 625 ggr
SandraKtm
0

Hamstervakt sökes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Nu är det så här att jag kommer att vara bortrest mellan den 28 juli och 5 augusti och därför behöver min hamster Memkis någonstans att bo under dessa dagar. Eftersom att jag bor i Stockholm så är det viktigt att du också gör det. Såklart så kommer du att få ersättning också, dock vill jag inte att det ska vara huvudanledningen till att du vill passa Memkis. 

Memkis är ungefär ett år gammal, helt frisk och är världens gosigaste hamster. Hon är helt handtam och kommer alltid upp i handen så fort man lägger ner handen i buren. Hon bits aldrig eller liknade utan hon är snarare en mycket snäll och lugn hamster.

Kraven för den som tar hand om Memkis är någon som har tid och kärlek att ge, någon som kan gosa med henne och låta henne springa fritt dagligen, någon som kan ge henne nytt Foder, Färskmat och vatten dagligen och göra rent buren vid behov. Självklart måste du också vara hamstervan. 

Det är bara att pm:a eller kommentera om du har frågor eller är intresserad!

Sandra och hamstern Memkis:)

cookiedough101
0

Hej!

Bor du i Stockholm? I så fall så tipsar jag om Annas smådjurspensionat! Hämtade min hamster därifrån igår, och hon sköter om djuren jättebra! Allt var så rent och fint och min hamster mår super! Rekomenderas stort! 🙂