Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1144 ggr
Tessan01
0

Hamster saker, IKEA

Hejsan! Jag skall snart till IKEA med mamma. Jag undrar vad ni har köpt när ni har vart där när till era små "grisar" där hemma. Kanske nån extra Bur, SAMLA låda? Sen undrar jag om det finns nån bra låda för sandbad? Så skriv gärna vad ni har köpt/kommer köpa osv. =) Mvh. Tessan

*~HamsterHamster~*
0

En 140x50 vitrin som blev till hamsterbur,terrarium :) har vi nu sålt

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

jossa5
1

Jag har köpt ljuskoppar (Glimma) funkar bra som matkopp. Även Knuff som är en tidskriftsamlare i trä. Den är typ hyllplan. Har köpt en liten ungsform i glas som funkar som sandbad åt mina dvärgar.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Fiona1234
0

Har samma skålar som Jossan (#2) de finns i 6-pack för endast 19kr 👍

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Tessan01
2

Aha tack för svar! Nu tror jag det blir en IKEA detolf för mina hamstrar att dela på :)

tofflans
0

Muggar/glas/krukor kan man ju ha som små gömställen. Sen kan man köpa lådor/burkar att ha hamster godis i eller något annat. OT nu men blev nyfiken, visst ska du skaffa en ny guld och ett par robovorskis Tessan ?

Med vänliga hälsningar, Victoria 😊

Tessan01
0

#5 Tack för ditt svar, och japp det ska jag :)

tofflans
1

Okej vad kul! ;D

Med vänliga hälsningar, Victoria 😊

*~HamsterHamster~*
1

Detolf power :D

mvh, HamsterHamster

Tessan01
0

Haha precis! Tror ni en guldis kommer trivas i en 82x47cm stor Bur? Och tror ni samma med robbar. 82x47 :P

*~HamsterHamster~*
0

hihi, jag själv tycker att det är för litet. jag skulle ha en hamster i en detolf xD men jag är nog lite speciell med att jag tycker att en hamster minst behöver en halv kvadratmeter. men troligen kommer de trivas där i :)

mvh, HamsterHamster

Tessan01
0

Jadå, det är en halv detolf ;) ska ha 2 olika sorters hamstrar där i så behöver ha den på två då.

jentrjenny
0

Jag har en mellan duna (ca 65-43 cm) till min guldis och han trivs alldeles utmärkt! Han använder knappt hela buren så till honom behövs inte större :)

*~HamsterHamster~*
0

#12 om en hamster inte känner till något större och inte från början blitvit aktiverad riktigt ordentligt så känner en hamster inte till något bättre, Då kan de trivas, men bara eftersom de inte känner till något annat :)

mvh, HamsterHamster