Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 686 ggr
Michaela98
1

Min Ängel

Hej, Som ni troligen förstår så har min käraste hamster dött. Han va inte min första och när jag blev äldre och skaffade Melvin som han hette så sökte jag runt på internet om en massa saker som typ roliga leksaker för hamstrar, jag såg den här sidan och bläddrade runt lite, jag tog foto på hans Bur och Melvin och visade och ställde en massa frågor. Här får man inte bara svar på sina frågor man får veta en massa nytt också! Jag älskar den här sidan. Jag kommer dock inte komma hit lika ofta som förut jag håller nog hus på marsvin iFokus då jag har 2 prinsar här hemma också. Melvin dog den 5 Juli och jag har honom fint begravd i min trädgård :( min sorg för att han gått bort hår inte att beskriva…Jag tog ut honom dagen innan och då han sprang på min säng och lekte i lekhagen vilket jag blev väldigt glad över för att han hade nog riktigt roligt innan han gick bort hoppas jag. Han va den gulligaste hamstern jag haft i världen och hans fluffiga päls kunde man inte säga va inte gullig!!!! Han charmade mig helatiden när han ville ha godis när han kollade på mig med sina stora söta ögon. Min kärlek till Melvin går inte att beskriva, Jag saknar dig min ängel. Tack för all hjälp jag fått här genom åren. Rip Melvin, jag älskar dig :(

Michaela98
0

Jag har hamster mat och en hängmatta om någon är intresserad då jag inte vill att maten ska bli möglig :( Det är svårt att lämna ifrån sig allting men Melvin hatade hängmattan så det glädjer mig om någon vill köpa den. Maten säljer jag för 20kr, det är mycket kvar i botten. Maten heter Hamster Complete och är det bästa fodret för hamstrar. Hängmattan är i väldigt fint skick då Melvin knappt använde den, säljer den för 40kr. Den kostade tidigare 75kr. Om någon är intresserad så får ni hämta det hemma hos mig, jag bor i Stockholm. Haninge.

Dahlgren01
0

Vila i frid:(

Shalin
0

Vila i frid lilla Melvin 🌺

Mr.J
0

Melvin låter som en riktigt skön lirare!

Vila i frid Melvin ❤️