Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 427 ggr
Cireea
1

Vila i frid Esmeralda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 2:a juli hittade jag Esmeralda död i sin Bur. Jag känner mig fortfarande helt förkrossad över det faktum att hon inte ens hann bli sex månader gammal. Min teori är att hon inte fick ut bebisarna och därför dog hon 😭Jag önskade att jag suttit uppe och hållit koll men trodde absolut inte att Em skulle föda natten till den 2:a utan var helt inställd på under dagen/kvällen den 2:a. Här sörjer jag för fullt och gosar extra mycket med Rajah som precis förlorat sin älskade syster. 

Känns så hemskt! Min fina tjej ❤️

Vila i frid älskade Em

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tjeja
0

Oj en så söt tjej du har förlorat! Förstår att du sörjer! ❤️

Kraam! Och vila i frid lilla Esmeralda! 🌺

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Leffe
0
philippazon
0

Beklagar 🌺

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Tessan01
0

Beklagar sorgen! Styrkekramar till sig! Vila i fred Esmeralda! Dom käraste lever kortast tyvärr. Min förra hamster gick bort på hennes 5 månaders födelsedag ;(

[[Hamsterby]]
0

🌺Villa i frid🌺

Dahlgren01
0

Vila i frid🌺

Tipsi3
0

Beklagar sorgen! 🌺 😕

Vila i frid Esmeralda ❤️ 🌺

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Fiona1234
0

Satt som i chock när jag fick meddelandet av dig Erica, kunde inte förstå att hon är borta. Minns det som igår när Rapunzel, Esmeralda och Bonanza sprang runt i hagen, de små sötnosarna ❤️

Jag, Pappa Herbert, mamma Bonanza, syster Rapunzel och mormor Elsa skickar styrkekramar till dig ❤️ Nu kan hon hälsa på gammel mormor Fiona och Elsa's bror Ernst där uppe, Vila i frid Esmeralda ❤️

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus