Jag tycker det ser bra ut. Lite ovant än, men jag hoppas att det funkar bra nu! :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Samma som Jossan:) finare än förväntat!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Hade ingen aning om att de skulle byta, men jag gillar det! :)
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Fuuult…
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#4 haha ja, inte så stilig. Ganska modern. Vad jag menar med modern är ALLT ÄR REKTANGLAR/ FYRKANTIGT!! Haha, inte direkt min stil :P
Tycker det är ganska fint, men ovant :)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Neeeej, märkte precis att det inte finns nån olästa knapp?
Min första tanke var "Guud va fuuuuuuult", ovant, gillade den gamla bättre… Men nu är jag lite van, så det är helt okej? xD
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
RÖRIGT!
Men man kanske vänjer sig, gillar inte att allt flyter ihop så man vet inte vad som är vad
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Det jag främst inte gillar är att det blev så himla vitt, jag tycker det ser ofärdigt ut. Och jag tycker färgerna på sajterna blev mer påträngande (och fula) med den här designen.
Medis på akvariefisk.
Tycker inte det blev bra, föredrar gamla. Men man vänjer sig väl ändå.
//Jessie
#7 olästknapp finns, hovra med muspekaren där det "skulle vara annars"
l'm back
#12 i love you!! tack så sjukt mycket!❤️
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Hmm varför måste allt runt omkring en ändras jämt? :/ Jag tyckte det var bra innan. Det är inte särskilt snyggt. Men man får väl vänja sig.
Jaha #12 ser ingen med mobil versionen :(
#15 Jag har aldrig testat mobilversionen så jag vet inte hur det är med den.
l'm back
Tycker det blev ganska mycket vitt hade kunnat vara mer ''färgglatt'' Men tycker inte att det blev fult. Det ser bara lite ljust ut och tycker det flyter ihop lite… 7 av tio ! :D
Med vänliga hälsningar, Victoria 😊
Väldigt ljust, men jag står ändå positiv till en del av förändringarna. 😛Men som med alla ändringar så är det bara att vänja sig.
Sen gillar jag väl inte hur bilderna vid sajtnamnet blev på många sajter. Här t.ex. 3 avklippta hamstrar😃
Helt ok. Fult typsnitt då jag gillar fyrkantiga mer, men tror man vänjer sig.
Fult
Allt blev så himla stort! Jobbigt för ögonen med det och det ljusa. Föredrar nog den gamla versionen men man vänjer väl sig.
// Med vänliga hälsningar, Felicia 
~ Ett hem utan hund är bara ett hus ~

Något jag märkte igårkväll var att när jag satt med sidan när det var mörkare omkring mig så fick jag ont i ögonen av att sidan är så ljus. :(
Medis på akvariefisk.
Tycker det var lite svårt att se vilka inlägg som man har läst och inte, det är bara en fetstilt rubrik som skiljer. Tycker det hade varit bättre om det var en plupp framför eller en annan färg på rubriken så man såg mer tydligt vad man inte har läst :) annars tyckte jag det va ganska fint!
Gillade den gamla mer, men man vänjer sig nog!
Den som säger att kärlek inte går att köpa, glömde djuren!
Jag gillar den här mer.
Har mkt svårt för mobilversionen. Det är svårt att ladda upp diskussioner och att se alla inlägg.
Har inte så mycket att säga förutom att denna versionen är i mina ögon väldigt "misslyckad". Det verkar försökt göra den mer stilren vilket dom har lyckats med men stilrenheten har ett pris och det priset är ett mycket mer komplicerat iFokus. Speciellt om man surfar via telefon/iPad. Dessutom så tycker jag att stilrenheten är tråkig, man blir ju nästan bländad av de starka ljuset. Något jag inte gillar är att alla inlägg under "senaste inläggen" i menyn är fetmarkerade. Det gör det svårt att skilja på de senaste inläggen och sajterna man är medlem i.
Jag gillar inte den nya versionen.