Dragonborn Kullen
Nu har Hajmats kull blivit 11 dagar och öppnar snart ögonen! ser ut som att det finns 2 rödögda tror jag. inte kollat så noga ännu!
5 små individer av 7 har kommit så här långt och är riktigt söta!
det finns 3 hanar och 2 honor.
Hajmat (mamman) är ca 4 månader.
Hamstern är inte min, utan min brors och jag fick ansvaret då ungarna kom. Pappan heter ferb men jag har inte träffat honom.
Mamman är frisk, lugn och nyfiken, är inte bra på färger bland hamstrar men hooded amber kallas det inom råttvärlden iaf. rödögd.
Detta är ingen annons utan mer intresse grej så ni kan följa kullen och kanske tinga, tills en annons kommer ut! Kommer bara finnas 4 till salu senare och därav endast bilder på dem!
Ungarna är nyfikna och vill gärna gå överallt, och dem kommer hanteras av mej dagligen hädanefter, så det blir tama och fina individer! :)
bild på alla 4
❤️
Vart finns hamstrarna?
5# hamstrarna finns i Jönköping (: transport osv brukar gå och fixa om due intresserad!
❤️
Finns någon stamtavla?
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Tänk på att inte hantera bebisarna en massa när de är så små, det finns en stor risk att honan blir stressad och äter upp några stycken.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#7 Nej för då min bror har haft henne och skötte allt när hon va liten så vet jag tyvärr inte, hon är från uppfödare iaf och blandning mellan teddy och vanlig har jag för mej, teddy syns mycket på henne iaf då hon har verkligen sån päls, men lite kortare då hon är blandning.
#8 jo jag vet, men risken blir ju mindre när dem är nästan två veckor och har hjälpt mamman under hela tiden och hon har accepterat det väldigt bra och hon har aldrig visat stress grejer! jätte duktig mamma förövrigt! annars hade jag inte vågat att röra dem vilket jag inte gjort förrens vid bild-tillfället och hon tog det bra
#9 Ja men visst! kommer ju lägga ut en annons senare när dem är 4-5 veckor så allt sköts rätt!
❤️
#10 Det finns ingen art som heter teddy. Dom ända arterna är: guldhamster, campbell, vintervit, roborovski och kinesisk dvärghamster. Dock finns det ju oliks hårlag. Långhårig, korthårig, rex och satin. Så det finns inte nån teddy hamster. =)
#11 läste att det fanns typ teddy bear hamster kolla länken, hon ser typ ungefär ut så och har långt hår under magen osv… hamster Som sagt, har själv aldrig haft hamster utan alla andra djur så är ju inte jätte bra på såna delar :)
❤️

#10 Ok, vad bra att hon inte verkar bry sig!
Som #11 säger, teddy är samma som långhår och det är något som djuraffärerna hittat på. Utan att ha sett bild så antar jag att mamman är långhår, långhårshonorna får inte alls så mycket päls som hanarna.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#13 okej dåsa, min bror sa att det var teddy men vet ju inte då han inte är djurkunnig utan jag är den som har djur, men tyvärr inte hamstrar!