Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningvintervit
Läst 534 ggr
Catalina_teodora
0

Honan stressad?

Är honan stressad om hon bara gnagar på gallret hon höll på mer än en kvart :( allt började med att jag la på hennes Bur en handduk så att det ska va lugnt och ro för henne och bebbarna, men ist blev hon hysterisk och bara biter på gallret Ledsen vad ska jag göra???

Jag har inte alls rört hennes ungar ellr stört bara när jag gav mat, byte Sand och vatten.

MVH/ CataFörlägen

Catalina_teodora
0

Behöver hjälp 😕 hon slutar inte alls

MVH/ CataFörlägen

monstermash
0

Har du testat att ta bort handduken och se om hon lugnar sig då?

Catalina_teodora
0

Ja jag har tagit bort handduken då hon började gnaga på gallret men nu slutar hon inte alls 😕 och bebisarna bara piper

MVH/ CataFörlägen

Löwenn
0

Hon kanske vill ut och springa av sig?

Min hamster brukar göra det när hon vill ut :)

Catalina_teodora
0

men hon har ju precis fått ungarna, hon fick de igår :/ hon kan inte ba gå ut o springa hon måste ju amma de

MVH/ CataFörlägen

Löwenn
0

5 Jaha det visste jag inte :P

Fortsätter hon om du går därifrån?

Catalina_teodora
0

Jag flyttade henne i ett annat rum så hon får vara där helt ensam hoppas det funkar

MVH/ CataFörlägen

Catalina_teodora
0

Hon har slutat nu efter att jag tog henne lite en stund och tog bort gallret sen gick hon till sina bebisar😃 hoppas allt har ordnat sig

MVH/ CataFörlägen

Shalin
0

Åh så skönt att höra :) Då var det väl så att hon hemskt gärna ville ut lite ^^

Catalina_teodora
0

Hon började igen :( hoppar runt i buren bara och försöker komma ut …vad kan det vara för fel ….ska jag bara lämna henne vara ifred…kan det vara att hon har inte tillräckligt mjölk?😕Får panik

MVH/ CataFörlägen

Catalina_teodora
0

ojj nu fattade jag vrf hon vill komma ut hon är brusten hahhahhaha, tänker inte ge henne till hannen vill inte ha flera ungar nu..lite senare ..plus att hon behöver vila lite

MVH/ CataFörlägen