Utomhusvistelse
Hej! Nu börjar det bli varmare ute så ni kanske har haft era hamstrar ute? Jag har haft Ruby ute 2 gånger i år. Här kan ni lägga upp utebilder och skriva om er utevistelse om ni vill :) Hur har ni era hamstrar? Jag har henne lös och går bredvid men det skulle vara schysst att inte behöva ha 100% stenkoll exakt hela tiden hehe.
edit: glömde bilden, se #2
Jätte söt bild
Fantastisk bild!!!
Va söt hon e <3
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
#3, #4, #5 Ruby tackar och bockar!! :D #6 vilken fluffig en! jättesöt. igår skulle Ruby följa med mig och hämta böåbärsris ett par meter från mitt hus. sen hörde hon fågelkvitter och fick fnatt?? jättekonstigt.
#7 Tack! Ja hon har mkt päls för å vara snart 3 mån samt hona. Men det som hände med din hamster att fågelkvittret skrämde henne beror nog på att de har en instinkt att bli rädda & fly till säkerhet så fort de hör nåt ovanligt samt att fåglar kan dyka ner & picka på våra små hamstrar & i värsta fall snor de med sig dem & äter dom som mellanmål om det är lite större fåglar iaf så hennes reaktion var nog ganska sund ändå! :)
Köp en pallkrage att ha hamstern i.
Rax Hamstrar på facebook.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hade inget bra utomhusbild så det fick bli en filmsnutt istället, Första gången Chili var ute.
Jag menade att om du var rädd för att den springer bort så finns pallkragar som är bra att ha hamstern i.
Rax Hamstrar på facebook.
#11, haha naaw!!
#12, #13 <3 söta
#14, vad lugn chili är! supersöt
#15, tack så mycket för förslaget! ska se om vi har någon i garaget, det tror jag nog
Åhh vilka fina bilder ni tar på hamstrarna!! 😍Jag själv har inte vågat mig på att ta ut mina hamstrar i gräset för jag är alldeles för rädd att de ska springa bort eller att något djur ska ta dem. 😇
Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)
#16 Tack. Hon var nog lugn för att det var första gången. Annars är hon inte speciellt lugn.
#17, Ruby är faktiskt ganska lugn nu när hon är äldre. Förra året när hon var yngre var det 1000% haha. Om du har en dunabur kanske du kan ha hamstern i "locket"?
#18, haha, den posen har man sett.. "ska jag hoppa ner nu eller..?"
#19 😃
Fille var ute för första gången igår :D Han älska det. Inspirerade mig till ett "mellannamn" eller vad man ska kalla det, nämligen svarowski, eftersom att jag älskar att designa romska festkläder! Ångrar nästan att jag inte döpte han till det, haha :)