: (
Hjälp vad rädd jag blev innan. Jag mår dåligt än….kan inte släppa tanken på vad som hände. Min älskade hamster sprang runt i tröjan det brukar han göra men när jag böjde mig fram vid hans leksaker så tappade han fästet och åkte ut i ärmen liksom. Han dunsade i golvet och det lät illa. Han såg stel och död ut. Mitt hjärta stannade tror jag och jag trodde jag dödat honom : ( dom sekunderna var så hemska innan han blev till sans igen och rörde på sig. Jag kollade honom noga och han var som vanligt. Han springer i sitt Hjul och han äter och ränner runt som om inget hänt. Hur är det möjligt? Alla tår och tänder och allt är som vanligt. Jag har tackat gud om och om igen i två timmar nu. Usch vad det känns hemskt än. Jag är chockad.

Jag förstår känslan, men vilken tur att inget gick på tok!
Ja. Inatt hade jag mardrömmar om händelsen. Usch. Aldrig mer ska nåt sådant hända. Han är vaken nu och har boat och ätit och nu gnager han i en låda med toarullar. Han är sig lik men inte matte. Men oj oj oj vad jag är tacksam att han mår bra!!!!!!!!!! Jag är tokig i honom och vill ha honom för alltid även om det inte går.