Vad gör era hamstrar nu? :)
Jag undrar vad era hamstrar gör nu? Willy sover fortfarande xD sedan ska jag väl träna agility med honom.
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
- Redigerat 2021-06-03 18:23 av Cireea
Dom sover, otroligt nog🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Min Vin Diesel är lös och springer runt. Han har putsat pälsen i 15 minuter nu för jag har en stor spann full med ekologisk jord som han grävt i som en tok : )) han var brun när han kom upp och tassarna var riktigt svarta men nu är dom rosa igen och pälsen ren : )))

Ruby sover :) Hon har börjat somna längre igen, från att vakna 19.30-20.00 senaste tiden till 21-21.30. Inte för det stör mig iofs, då hinner jag ta ett lyxigt bad och packa upp maten jag handlade till min fest på lördag :D
Min Ralf sover också :) Haha han skulle nog sova fram till midnatt om jag inte pysslade runt bland mat och toa där inne i buren ^^
Ruby springer längs listerna… hm… känner på mig att hon kommer göra något sattyg snart 😉
Gin sover men Chili far runt i lekhagen.
alla sover… fast snart vaknar dom nog :)
Med vänliga hälsningar, Victoria 😊
Ludde sover :)
Den som säger att kärlek inte går att köpa, glömde djuren!
Mina två är vakna! Den ena har nyss fått springa runt ute och nu står nästa på tur ^^
Mvh Mikaela
#1 när brukar dina vakna på kvällarna?
#2 Låter som han hade det riktigt kul där? Tyvärr så gillar inte Willy att gräva x)
#3 Willy e oxå så, att vissa perioder kliver han upp vid 19 tiden och helt plötsligt så sover ahn ända till 22 tiden, hamstrar e konstiga men charmiga djur!
#4 Haha, du har en riktig soffpotatis mao :D
#5 Aha! Som att försöka rymma igen? ;) Den lilla busrankan!
6#Vad gulligt! ^^
#7 När brukar dina vakna på kvällarna på ett ungefär?
#8 Undrar samma fråga som #7
#9 Det e ju alltid kul att hinna pyssla om dem innan man själv lägger sig för att sova särskilt när det e mitt i veckan å man ska upp med tuppen
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Jag hörde precis ett knaprande ljud i från buren, så hon vaknade nog och tog sig hamstrarnas motsvarighet till "nattmacka" men hon somnar nog om snart!
#6 Ludde brukar vakna vid 22 tiden. Fast ibland väcker jag honom :)
Den som säger att kärlek inte går att köpa, glömde djuren!
Vin Diesel gillade inte heller så mycket att gräva till att börja med. Han verkade nästan allergisk mot jorden första gången. Men nu gillar han det. Har haft framme jorden i olika omgångar och lagt i lite hamsterfrön som han känner doften av. Han gräver så djupt ner så han syns inte bara hörs : ))
Han vaknar nästan alltid mellan 18-19 och då fixar jag ordning på rummet så han får springa där. Jag tar in massa tomma förpackningar som jag lagt toarullar eller papper i och sprider ut dom. Lägger mat på golvet så han har om han blir hungrig. Fixar med en "ramp" från golvet upp i sängen så han kan krypa upp till mig och bli gosad med och gå ner igen när han själv vill. Har lagt madrass och kudde på golvet vid fotänden på sängen så det lutar liksom och ett lakan över uppbyggnaden som går från sängen och ner på golvet. Där går han upp och ner från säng till golv : ))

Sover… Dem sover hela tiden :P Dem brukar vakna vid 22.00-00.00 på vintern men 21 på sommaren (gjorde dem förra året)
Min gammelgubbe sover, vilket han verkar göra 23 timmar om dygnet nu, men är man 2 år och 1 månad kanske det inte är så konstigt att man är extra trött ❤️
Fille springer i sitt Hjul.