Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 689 ggr
Emliie
0

Gnagade sig ur buren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla tönt gnagade tydligen ut sig ur buren idag! Tyckte väl det fanns lite för mycket mat kvar i buren!

Det ska tilläggas att han var instängd i ett rum så det gick bra :)

missfantasy
0

Skönt att det gick bra ändå! 🙂

[Bunnsa]
1

Haha exakt på samma ställe gnagde min gamla guldis hål på buren också! Hann dock åtgärda det innan han rymde :)

Lojs
1

Jag känner igen det där jag med, jag har två dunor som ligger och väntar på lagning här hemma med såna där hål…

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Sara1214
1

samma här… EXAKT likadant:/

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

[NicciHanni]
0

Exaxt samma här, samma ställe samma duna Bur :P tejpade fast en hård plastbit, sjukt störande då det va bebisar i buren, bytte Bur så fort alla öppnat ögonen. Gillar inte dem burarna alltså..

mlina
1

obs…☺️min hamster har börjat bita på det stället. Tänk om det händer när jag är i skolan!

mlina
0

obs…☺️min hamster har börjat bita på det stället. Tänk om det händer när jag är i skolan!

[Budgies]
0

Stämg dörren, byt Bur eller sätt fasst något extra där #7

Tina Torstensson
1

Jag har hittat en lösning som funkar väldigt bra för mig. :) Skruv, bricka och mutter.

Svenska Hamsterföreningens Forum: SHFs FORUM

Tina Torstensson
0

Bild från utsidan.

Jag är supernöjd! Och hamstrarna bara nosade lite på skruven och sedan dess har de inte brytt sig om den.

(Tänk bara på att även åtgärda anledningen till varför den gnager (tristess) och inte bara möjligheten till att få utlopp för tristessen). ;)

Svenska Hamsterföreningens Forum: SHFs FORUM

Olivia8383
0

#10 Vad smart! Det måste jag testa till min bitande galning! ;)

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

Emliie
0

Haha skönt att se att jag inte är ensam!

Smart av dig! synd bara att hålet är för stort, men får lätt fixa liknande i nästa Bur! :)