Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1080 ggr
Ebbi13
0

DJUR VAKT FINNES *VÄRMLAND

Hej!

jag är en tjej på snart 14 år, som vill tjäna någon liten slant.

Och jag finns nu som hamster/kanin/ eventuellt katt- vakt (om jag ska vara kanin vakt vill jag att ni har Bur med då jag inte har någon själv hemma..) + alltid,självklart att mina föräldrar finns och hjälper till, då dom också har god hand om djur.

Detta inkluderar om ni väljer mig som djurvakt..

*Städning i buren (om det behövs,eller för en längre period)

* Foder och vatten och även lite små-gott till djuret! ;-) 

* massor av kärlek och gos.

mm..

Pengarna spelar egentligen inte så jätte stor roll, jag älskar djur .. men någon slant är alltid kul!

hör av er i PM om detta låter bra för er!

boniver
0

Hej! Var i Värmland bor du? Jag kommer kanske behöva lite hamstervakt till mina dvärghamstrar Otto och Herman i sommar :) Bor i Arvika.

lollynonna
0

och sen har du tillstånd från jordbruksverket? har läst nåt om att man måste ha det om man ska ha "smådjurshotell":)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

VildaVittra
0

Klistrar in samma sak här:

I vissa fall behöver du ett tillstånd

Om du bedriver yrkesmässig verksamhet med gnagare behöver du ett tillstånd från länsstyrelsen. Detsamma gäller om du i större omfattning upplåter, förvarar eller utfodrar andras gnagare. En verksamhet är av större omfattning då den bedrivs med sex eller fler förvaringsutrymmen.

http://www.jordbruksverket.se/amnesomraden/djur/olikaslagsdjur/smagnagare.4.62af51191240430af4d80002633.html

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

fiore
0

Tänk också på papovan, så håll bara en guldhamster i taget för säkerhets skull.

don't let anyone destroy your happiness Pussmun