Ralfs bildtråd
Igår fick jag hem min lilla Ralf från Vädersjös guldhamsteruppfödning (han är bror till Toulouse). Första dagen tyckte han det va skönast att mest sova och gräva i sanden men idag har han varit ute och sprungit i hagen och undersökt varenda toarulle jag har. Tog lite bilder med min systemkamera också.
Supersnäll och supersöt är han :)
Dom är ju så söta! Blev helt förälskad när jag hämtade Holly idag =)
Bra idé med ikea matlådan, den ska jag sno =p
Oj, vilka fina bilder :D! Kul att ni gör bildtrådar till dom, jättekul att se :)!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Aaaw, vad söt han är 😍 Toulouse gillar också sandbadet, man ser bara rumpan på henne… 😂
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
#4 jaa visst va dom! Jaa det va ganska smidigt med matlådan :) och billigt ;) #5 tack! :D det kommer nog komma upp fler bilder!:) 4# hihi jaa :) tycker Toulouse är väldigt fin hon med! Färgen är jättefin!:) hehe Sand är roligt!
Gud så sööt! älskar broccolibilden haha 😍
Xoxos hamsteruppfödning ~ http://xoxoshamstrar.weebly.com/
Så gullig!😍
8# hihi ja han ser så fruktansvärt tjock (fluffig) ut på den bilden ^^ 9# han tackar och hälsar tillbaka till dina söta hamstrar :)
En liten film på Ralf när han röjer runt i hagen. Efter att han klättrade upp på armen va jag tvungen att slänga ner mobilen och lyfta ner han igen för han va på väg upp mot axeln och skulle han ha fått som han velat skulle nog han ha klättrat upp på huvudet och hoppat där ifrån. Men det ville inte jag ^^ Två minuter efter att jag slutade filma gick han in i mjölkpaket och somnade det lille gullet haha :)
Skrev det förra inlägget från mobilen så då kom inte filmen med :/ provar om en stund!
Efter att jag släppte in honom gick han och åt ärtor och päronpurré, mycket uppskattat :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu så! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En till film när pojkvännen håller honom. Det visade sig att han va en riktig Hamster-whisperer för Ralf lugnade ner sig och kunde sitta stilla lite i händerna :) Mys!
Aw, så söt! Gulligt namn också, passar honom superbra 😃
Jag har faktiskt ena brorsan här hemma, Olaf 👍
Hihi jaa han kan verkligen röja runt 😃
Jaa just det! Vill gärna se bilder! 🙂
Åh, vad söt han e! Ralf passar honom!
Den som säger att kärlek inte går att köpa, glömde djuren!
Städade Ralfs Bur idag. Under hyllan finns ett till lite mindre sandbad, några toarullar och en mysig hög med toapapper. Den vita långa grejen på hyllan är en kartong från Ikea där det varit plastpåsar i.
Åh… Så fina bilder på en söt hamster :D!
Super söta bilder =)
Åh, vad söt han är :D! Och vad stor han har blivit :)!
Men! Vad fin! 😮 Älskar pälsen i #33 😍
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Ååååå vilken sötnos! 😍
Åhhh, vilken fluffis han har blivit… 😍
Hihi tack alla! Jaa han är en riktigt goding! Stor, fluffig och snäll 😃