Bygga bur av hylla
Jag skulle "lägga" den ner och sätta upp den på konsoler på väggen.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Hur menar du? Jag har ganska litet rum och kan inte hänga den nånstans den måste stå
Jag menar att jag skulle lagt den så att den var 2 meter bred och 40 cm hög.
Får den inte plats över sängen/skrivbordet?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Har ju ingen plats! Men för väll köpa en liten då.. En klassisk:/ Tråkigt nog
#6 Fast frågan är ju om en så liten Bur som bottenytan på din hylla uppfyller kraven från jordbruksverket. För man får inte heller plussa på våningsplanen i ett flervåningssystem.
Grejen är att den är långdragen är bakåt, inte liksom åt sidan. Den går långt bakåt
Hamstrar är inte gjorda för att byta mellan våningar, utan om du skulle som de andra sa lägga den ner ksulle det bli ett riktigt lyxhak :D
Gör om på något sätt, kanske utmed sängen elr nåt? x)
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Du kanske kan ha den typ under sängen på dagen och dra fram den när hamstern vaknar på kvällen etc.?
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Det var en RIKTIGT bra idè.. Tills, hyllan är för hög:3
Byt plats på kartongstapeln och den vita hyllan, så får nog den svarta hyllan plats ovanför skrivbordet.
Wow vilken toppen ritning