Utbrytarkungen TheoX)
Inatt rymde Theo, jag är borta en natt och sen har hamstern rymtXP haha som tur var fick mamma tag på honom, har eran hemstad rymt någon gång?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
- Redigerat 2021-06-03 18:36 av Cireea
Vi bytte Bur till våran ena en dag, han hade då självklart rymt sen men det var dag så ingen ide att leta då han endå ligger o sover nångonstans sa jag. sen på kvällen hör jag det bekanta ljudet av att han klättrar i gallret på dunan! den hade lämnats öppen o ej tömts på spån o ett hus! när vi letade lite på dagen hade vi stängt den! så när han hade rymt hade han även sen gått ner i sin gamla Bur o lagt dig! tihi så söt!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Ja, jösses! Jag hittade en av mina i sophinken i köket en gång, sovande bland spaghetti och skräp. Vad rädd jag blev när det rörde sig i påsen!😃 Han hade lyckats ta sig ur ett akvarium, som tur var stod det på golvet bredvid en soffa, så han klättrade nog snarare än föll ner. Från akvariet sprang han över hela lägenheten, upp i ett litet hål under köksskåpen och på något sätt klättrade upp i hinken, men sen var han fast! Jag blev rätt chockad och samtidigt imponerad att han lyckades med allt det där. Skönt att det slutade lyckligt!🥵