Fina lilla Maybelline
Tycker det var dags för miniflickan här hemma att nu få en egen bildtråd. Iofs är hon inte så liten längre, fyller snart 5 månader
Maybelline föddes den 3 april i år är uppfödd här hemma hos mig, mamma är Sulfidas Cally Calida och pappa är Themisto från UlrikaD.
Hennes färg och teckning är är Normalfärgad d.s LH, men inte mycket till fläckar har hon att skryta med. Syntes mer när hon var liten
Det har varit himla kul att följa hennes utveckling från 1 cm lång bebis till stor tjej då det var första gången för mig :)
Maybelline är en helt underbar hamster. Märkte redan direkt när hon bara var veckor gammal hur fin och go hon var och med tiden bara blivit mysigare. Vi har skapat en jättefin och speciell relation.
Maybelline är i princip en kopia av sin mamma till sättet. Hon var en riktig mammagris som bebis. Medan de andra bebisarna lekte följde Maybelline efter mamma Calida istället och skulle alltid göra precis som mamma, sno mammas mat m.m. Och det roliga är att det fortfarande är likadant på ett sätt även om dom inte bor med varandra längre. Dom har samma favoriter när det gäller mat, när mamma är brunstig då är Maybelline brunstig, när mamma gnager på vattenflaskan då gör Maybelline också det, när mamma byter sovhörna ja då någon timme senare då har Maybelline också minsann gjort det
Kroppsformen har hon också fått efter mamma, och hon kommer nog hamna på över 200 g även hon. Men den fina ansiktsformen och lugnet har hon ärvt av sin pappa Themmi
Här kommer lite bilder på prinsessan, de första bilderna är lite äldre.
Fin hamster och fina bilder :)
Åh, så fina bilder på en fin tjej! 
Vad har du för kamera/objekt, jag glömmer det alltid.
Men den här gången ska jag skriva ner det! 
Har följt denhär lilltjejen i dina bebistrådsr också, hon är enormt söt! Hennes två systrar var inte dumma dem heller :')
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Najj så söt! Så fina bilder också! Som #16 sa: vad har du för kamera?
Ak så vacker hon är.
Kanske inte bra tecknat, men väldigt bra färg har hon. :) Syster och morbror vinkar ikapp här hemma. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#14: Tack så mycket Emma! 
#16 & #24: Tack så mycket! Ingen fara
kameran är rätt gammal nu, en Canon eos 450D, ofta när jag fotar hamstrarna och särskilt då närbilder använder jag mig av ett macro ef-s 60 mm eller ett Canon zoom lens EF 70 - 300mm. annars använder jag mig av ett canon allround objektiv EFS 17-55mm och blixten jag använder heter Speedlight 430EX II.
#20: Javisst är hon söt!
även systrarna, men tyvärr finns inte Isadora kvar i livet 
#28 Hon är inte helt perfekt, men älskad det är hon
mamma, pappa och syster vinkar till Lumene. och Calida till brorsan
Vilket litet charmtroll! 

Men sötis-tösen då!!!
Det är så himla roligt att se avkommor till sina egna hamstrar här på forumet! Härligt att se hur de växer och har det bra.
Vilka fina bilder på en jättefin hamster! Ser väldigt gosig och trevlig ut
.
Mvh Alicia.
#31 Det kan jag tänka mig
har ju dig att tacka för det :)
#30 & 32 Tack! och Maybelline tackar också :)
#10 Va nej gör hon inte? :'( Vad hände?
Justin Bieber - 23/4 13 
naaaw, sötnöt! 
Så otroligt vacker, brukar inte gilla normalfärgat men hon ser ofattbart go ut!
Så sött nallehuvud också :')
Justin Bieber - 23/4 13 
Hon är ju hur söt som helst :D smäller av!
Vilket ansikte! Såå söt! 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
#50 & 51 : Tack!
och Maybelline tackar även hon för fullt 
Gud hon är ju så vacker! :o

Jag dör, jag dör, jag dör, jag dör så jäkla fin hon är!!!!
#66 Tack, ja hon är helt underbar! :)
#68 Håller med, otroligt charmig. Älskar hennes huvud. Hon brås ju på pappa 
Just nu står hon där borta på två ben som vanligt och väntar på mig så snällt 
Och hur har jag missat denna tråd?!!
Helt underbar är hon
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Gosh! Vad vacker hon är!
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fiiiiiiiiin, jag döööör! 

Att Themisto fick en date med Calida var verkligen en fullträff!
#75 Taack!
du får hålla dig bättre uppdaterad 
#76 Tack så mycket! 
#77 Hehe, tack Ronja! Håller med om att hon är en riktig skönhet min Maybelline.
#78 Ja, verkligen! Synd bara att det inte blev någon kull på Maybelline
ångrar ju det lite nu. Men blir garanterat kärleksdejt för systersonen Blomsterböna i framtiden :)
Gud….. Vilken sjukt, otroligt söt tjej. Mamma också. Blir alldeles kär!
Hon är verkligen väldigt söt. :D Så att man blir sugen på fler hamstrar. ;)
Använder du systemkamera när du fotar henne? Du tar jättefina bilder. 
Åhh, Maybeline! 
Jag kommer ihåg när hon var en liten bebis, var kär i henne för att han var så söt! 
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
#80 Ja de är otroligt söta båda två! Tack så mycket:) Ja, det är en systemkamera jag tar kort med. Blir väldigt många bilder här hemma på hamstrarna 
#81 Tack tack! :) Ja, det blir lätt så. Sedan jag blev medlem på den här sidan har antalet hamstrar hemma bara ökat. Man faller så lätt för dem 
#83 Tack så mycket! Ja tiden går så fort så, minns det som igår när hon var en liten liten bebis 
En helt sjukt bedårande tjej!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
För första gången idag slog det mig tanken att Maybelline faktiskt är gammal nu, hon har ju alltid varit den lilla flickan med det pigga glada perfekta ansiktet. Hennes päls börjar bli gles och hon ser tröttare ut. Om en månad blir hon 2 år redan. Usch vad tiden går fort! Hon är verkligen världens vackraste tjej, finns få som stjäl ens hjärta som hon gör. Hoppas du finns hos mig ett tag till gumman ❤️
Lite nyare bilder på henne:
Åh jag dör vilken söt hamster! Hon verkar ju helt underbar :)
Men jösses, vilken sötis och vilken fotograf!
Hälsningar Malin
Åh sicken sötnos :D!
En vacker liten dam du har :)
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Så super söt!
Otroligt fin :D!
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Hon tackar så mycket 🙂 finaste snällaste tjejen, underbar personlighet 😍
#91 alltså, vilken grymt skön bild den är ju helt underbar! och vilken fantastiskt fin hamster, en riktig drömhamster i mina ögon!

Hon är nästan mer lik sin pappa nu när hon är äldre. Han var ju en gosepropp från födseln och hela livet. Hon ser fortfarande lika mysig ut. Hoppas hon hänger med ett bra tag till!
Så söt! Älskar normalfärgade 😍
#104 Åh tack, hon är verkligen en drömhamster 😍
#105 Ja, de är faktiskt väldigt lika. Dessutom underbar och snäll precis som pappa Themmi var ❤️
#106 Tack så mycket! :)