Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhamstermedia
Läst 416 ggr
djurflikkan
2014-02-09 14:44
0

youtube ?

har funderat länge över att skaffa en hamster yt kanal, och tror faktiskt att jag ska göra det nu! eller vad tycker ni? ge förslag på yt namn, videos m.m

• Redigerat 2021-06-06 10:11 av Herveaux
cecbur
2014-02-09 16:57
0

Jag skulle vilja se en bra dokumentär om vilda hamstrar, men jag har inte hittat någon.

Tipsi3
2014-02-09 19:30
1

Du kanske kan döpa din kanal efter din hamster och lägga till nåt kul? :)

Typ om din hamser heter Hugo: Hugo o Co, HugoTheHamster, HamsterH eller nåt… xD

Du kan göra videos om hur dina hamstrar bor, berätta vad de gillar, filma när du ger hamstern/hamstrarna godis eller har köpt nåt nytt, det är alltid kul att kolla på!

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Alexxiis
2014-02-09 22:52
1

Namnförslagen i #2 Är ju super bra så några namnförslag har jag dessvärre inte. 

Roliga och ALLTID uppskattade videos är ju tutorials på hemmagjorda leksaker. Även "recensioner" på köpta leksaker är roliga, då kan du berätta om det var värt att betala t.e.x 89kr och om din hamster gillar den mm.. Även så kallade cage tours (där du visar upp Bur inredningen mm..) är roliga. Hauls, där du visar upp nyinköpta hamster grejer. Recept videor är ju super checka dom med :)

Lycka till och skriv gärna vad du bestämmer att kanalen ska heta så man kan kolla in dina videos :)

djurflikkan
2014-02-09 23:08
0

funderar på att börja med en kanal imorgon och då får jag klura på namnet och sånt. och första videon tänkte jag göra som en info video om min hamster? eller något liknande.

ser framemot att göra en kanal för jag tycker själv det är kul att kolla på hur andra har det med sina hamstarar och haul's å sånt smarigt. (:
så hoppas det är någon som kommer kolla på mina videos isf.🙂

Alexxiis
2014-02-09 23:10
0

#4 Åh så spännande, jag kommer kolla :D