Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1150 ggr
Lilahnee
1

Min hamster Tuss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla! Jag är ny här o tänkte börja med att presentera min hamster Tuss som fyller 12 veckor idag. Tuss har ett fantastiskt temperament och det märks att hon gillar människor. Hon är väldigt social och gillar att visa upp sig. Hon är helt enkelt mitt bästa inköp någonsin och ett perfekt sällskap då jag bor själv!

Lilahnee
3

Tuss när hon va lite yngre

Lilahnee
2

Tuss 3

Lilahnee
0

Sen har jag en liten fråga också; är hon färdigväxt i storlek nu vid 12 veckors ålder eller kommer hon att växa mer?

Roonja
2

Jättesöt! 😍

Hon är inte färdigväxt än! :) Man brukar väll säga att de är helt, helt färdigväxta då de rekommenderar att man ska ge Hjul första gången, alltså vid 4-5 månader. :)

Alexxiis
0

Vilken sötis! 😍

annakarin_li
0

Vilken liten raring! Är kopia på min Ludde som fyller 12 v nu. Är de kanske syskon från Uppsala?

Lilahnee
0

Tack allihop!!!!! :D

#6 Ja det stämmer, gud va kul att du har brorsan! Hur är han i temperamentet? Kan man få se lite bilder på honom?

Ebbzenbabbzen
0

Så himmla söt!

Vilken liten pudding!;)

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

annakarin_li
0

#7 Ludde är en hejare på att springa och har full fart hela tiden. Han tycker också om att sitta i min hand och slicka mig på fingrarna ;-). Här kommer ett foto på Ludde och han hälsar till sin syster och vinkar med tassen ;-).

Lilahnee
1

Gud så roligt att se bild på honom, du har rätt i att de är lika som bär! Tuss vinkar tillbaka 😃