Planer för 2014?
Som rubriken lyder, vad är er plan för 2014? Kan gälla ett uppfödningsmål eller till att få sin hamster tam, ös på nu bara 😉
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
- Redigerat 2021-06-06 10:15 av Herveaux
Att ta ett första steg i riktningen mot en bra uppfödning med hjälp av min första kull. Även att få min Nachi ännu mer tam innan parning. :)
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
#1 😃
1. Jag ska göra Pandora handtam! Hon är helt omöjlig men det ska fasiken gå 😃
2. Få underbara småttingar mellan Kaosarns Tequila och Mapilamis Silver Fang. Även få bebisar mellan Pandora och Seth om Pandora lyckas bli handtam och trygg 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Ska ev. införskaffa mig min första hamster på ett par år 😃
Vad kul! Hoppas era planer uppföljs 😃
1. Ta hand om Alfons och njuta av den sista tiden han har kvar. Om han lever till sin 2 års dag ska jag fira honom stort!
2. Fortsätta leta efter ett hem till Tjejen och förhoppningsvis hitta ett!
Fler planer har jag inte… Men tror jag kommer sakna att ha dvärghamster när Alfons går bort. Om jag skaffar fler vet jag inte. Planerar det när den dagen kommer och Alfons går bort..
#6 Hoppas han hinner bli 2 år den lilla :), och hoppas du hittar ett hem åt '' Tjejen '' :).
Det hoppas jag med :) Har haft honom sedan han var liten min skrutt! Märks att han är gammal nu, sover mer och rör sig inte lika mycket. Äter gärna Barnmat som är lätt att få i sig och sådana grejer… Men hoppas han är seg och hänger i sig länge och mår bra :)
Jo det hoppas jag med… Hon är ju väldigt snäll även om hon inte är helt tam. Och hon är vacker. Hoppas ett hem dyker upp :)
Alltid kul när dom blir gamla och får ha ett lugnt slut. Ge han mycket gos och mjuk mat den sista tiden :).
Hon är riktigt fin! Såg en bild på henne i säljes tråden, jättefin :).
Köpa en hamster/två hamstrar ^.^
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Fira Hakuna som fyller 1 år den 6:e februari. Hoppas på att Hakuna är Papovafri (ja jag är nojjig) så att jag kan få hem en liten kh choklad banded bebis eller kh skp/vit bebis. Eller kanske både och 😍
Skaffa två dvärghamstrar! :)
Få hem min allra första hamster ❤️ Och göra 2014 till ett hamster år, se MINST 120 fågelarter (Ligger på 92 just nu 😎) och spendera pengarna på guldisen… XD
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
#11 Lite OT, men kan man se om hamstern är papovafri? :3
#14 Nej, det är endast genom obduktion man kan se om hamstern bär på virus eller ej.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jag planerar två kullar för att föra min linje vidare, planerar även att skaffa större burar. =)
Ev. vill jag skaffa två campbells-avelspar också.
Gott Nytt År på er!
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Att skaffa hamster igen :) Det blir troligtvis kring våren/sommaren.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Förhoppningsvis fira min hamsterkilles 2årsdag, skaffa möss nu i januari/februari och skaffa 2 guldhamstrar till :)