Åå va söt, vila ifrid Ducky <3

Vad tråkigt!
Hur gammal blev han?
Vad trist. Jag mins så väl hur det kändes när Cesar somnade in i mina händer i vintras :/
Tänker på dig.
Kram Hanna
Hanna

Nej vad tråkigt.. :(
Har märkt på Caitlin (Duckys syster) att hon blivit lite smalare men än så länge hänger hon med.. Usch nu när brorsan har gått bort kanske det inte är så lång tid kvar för henne heller.. :(
R.I.P Ducky!!
// Nathalie
Sov gott Ducky.
#2 Han blev 1 år 9 månader.
#4 Det är fler syskon som redan dött så tyvärr verkar det inte ha varit en så långlivad kull. Men hoppas Caitlin hänger med länge till!
Det är tomt utan Duckys Bur. Sista veckorna har jag ju kollat honom extra noga, haft honom i sovrummet (svalaste stället) o sett till så det aldrig blivit för varmt för honom osv. O de där extra grejerna känns konstigt att inte ha längre… Men han var dålig det sista så det var nog skönt för honom… Men det är tomt…

#6 Ja nu kan jag bara prata för Caitlin, eller Doris som lillasyster döpt henne till. Men vilken personlighet!! Så underbar..
Så busig trots att hon ändå är lite "till åren", eller vad man ska säga.. Minsta lilla chans till att rymma tar hon.. Hon klättrar som bara den.. Och alltid glad att få vara med.. :)
Trots att jag inte alltid är så glad på lillasyster när jag ser att hon har tvingat ner henne för rutchkana m.m.
Men Caitlin är bara glad för att få vara med, nästan så att hon bli besviken när man sätter ner henne i buren igen..
Våran bortskämda lilla dam.. Trots att hon inte bor hemma hos mig längre så anser jag fortfarande att hon är min hamster och jag kommer sörja jätte mkt när hon går bort.. :(
Man kan ju försöka förbereda sig, men hur mkt man än förbereder sig så blir man alltid "tagen på sängen"..
Men man får minnas den tiden man hade.. :) Komma ihåg de goda minnena.. :)
// Nathalie
Roligt att Caitlin fortfarande är så pigg o busig!
Ja, nog lämnar de tomrum alltid…