Hamster iFokus

Hamster

Etikettmedia
Läst 1492 ggr
minihamster
0

Hamster i snön!

Hittade denna på IG. Borde inte hamstern frysa tassarna av sig?! Visst borde den bli förkyld? Jag tycker så synd om djur som får lida för att deras ägare inte vet bättre…

Bilden är borttagen med hänvisning till PUL. / Imasy

//Josephine :)

• Redigerat 2021-06-06 10:18 av Herveaux
bonowme
0

Neej, stackars hamster! Är ingen expert men hamstrar kommer ju från ett varmt klimat, skulle aldrig släppa ut min förra hamster bara sådär. :/

/ Ellen Bajsnåmi

ebbamedruby
0

hamstrar ska egentligen inte vistas under 17 grader tror jag att det var. :/

Whippetgerbilen
1

Nej sådär ska man absolut inte göra! Stackars hamster:( Den enda gången man kan ta ut sin hamster är när det är sommar ute, aldrig i snö!

Dogs is my world ♥

Dominic340
0

Fy! Vad hemskt! =( Jag skulle inte ens våga släppa ut Willy sådär på sommaren! E alldeles för rädd att han ska springa bort!

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer

http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

CupcakeGod
0

Det är verkligen synd om denna hamstern. Om man tittar in ägarens IG-konto så kan man se att hen tar med den lilla stackaren till massa äckliga ställen för nöjes skull. 

Den får inte heller bra foder… För att inte tala om att den bor i en extremt liten Bur.

Evelina!
4

#5 Gör hamstern en tjänst och kontakta ägaren om dina synpunkter! Det hjälper inte hamstern det minsta att ni sitter här på HIF och ojar er över en människa som inte är här och har möjlighet att komma till tals.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

CupcakeGod
4

Jag har redan mailat honom/henne :)

Ebbzenbabbzen
0

Stackars hamster! Hoppas ägaren förstår att man inte kan göra så! #7 Bra gjort cupcakegod!

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

CupcakeGod
0

Asså för i… Såg nyss att hen tog med en av sina hamstrar till sjukhuset och lät den gå runt där.

Nää, vissa människor borde inte få ha djur.

Denise.E
0

Vad heter personen på instagram? :O

CupcakeGod
0

Han tog bort alla mina kommentarer.. Jag skrev enbart vad han gör för fel :O 

#10 captainhillhamster